StormCAD CONNECT Edition 10.00.00.40

StormCAD CONNECT Edition 10.00.00.40

  • کاربرد : نرم افزاری تخصصی به منظور مدیریت بحران های زیرساختی
  • نسخه :Version 10.00.00.40
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Bentley Systems, Inc
  • سال تولید : 2017

توضیحات

StormCAD CONNECT Edition نرم افزاری تخصصی به منظور مدیریت بحران های زیرساختی مانند فاضلاب می باشد که امکانات متعددی را برای کاربران توسعه داده است. شما می توانید اینگونه سیستم های زیرساختاری را به راحتی توسط این نرم افزار طراحی کنید و مدل آن ها را از جنبه های مختلف آنالیز و تحلیل کنید. با کمک این نرم افزار می توان هزینه ها را به حداقل کاهش داد و در زمان ساخت اینگونه سیستم ها، صرفه جویی کرد. شما می توانید با توجه به شیب و گرانش، سیستم های بهینه ای را برای این منظور طراحی نمایید.

ابزار مختلفی برای ویرایش مدل طراحی شده وجود دارد که به منظور اصلاح یا بهبود مدل های ایجاد شده استفاده می شود. شما می توانید داده هایی نظیر قدرت نفوذ و … را وارد StormCAD CONNECT Edition کنید تا بتوانید اطلاعات دقیق تری را برای آنالیز سیستم خود، بدست آورید. با ویژگی StormCAD که می توانید از آن به تنهایی استفاده کنید یا آن را در برنامه هایی نظیر AutoCAD یا MicroStation فعال کنید، امکان ایجاد مدل های مختلف با جزئیات بیشتر فراهم می شود. افرادی که با نرم افزار هایی مانند Autocad بیشتر آشنا هستند می توانند از ابزار اضافی آن استفاده کنند و مدل های پیچیده تر و دقیق تری را خلق نمایند. در ورژن جدید برنامه شاهد رابط کاربری جدیدی هستیم و ویژگی های جدیدی برای چسباندن اجزاء به یک دیگر وجود دارد.

ویژگی های نرم افزار StormCAD CONNECT Edition :
رابط کاربری جدید و آسانتر
ویژگی StormCAD سازگار با نرم افزار های AutoCAD
امکان استفاده از قابلیت StormCAD به تنهایی
گزارش های کاربری، با قابلیت شخصی سازی
بهبود table ها برای مقاصد مهندسی

Description

entley Systems Inc., the leading company dedicated to providing comprehensive software solutions for sustaining infrastructure, has released the 10.00.00.40 version of StormCAD CONNECT Edition is a comprehensive modeling software program for the design and analysis of storm sewer systems.
In challenging times, budgets for infrastructure projects are tight. StormCAD helps you be as effective as possible on storm sewer development projects. The software provides roadway and site designers, stormwater master planners, and land developers like you with advanced tools to effectively deliver high quality design with minimized capital investments.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری