DIRegEx 8.8.1 D4-XE10.2

DIRegEx 8.8.1 D4-XE10.2

  • کاربرد : کتابخانه‌ای مفید از کامپوننتها و پروسیجرهای مختلف
  • نسخه :Version 8.8.1 DE10.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : yunqa.de
  • سال تولید : 2017

توضیحات

DIRegEx کتابخانه‌ای مفید از کامپوننتها و پروسیجرهای مختلف است که عبارات regex را با الگو و سینتکس پرل برای برنامه نویسان دلفی فراهم کرده است. کامپوننتهای این مجموعه به صورت کامل در محیطهای Embarcadero / CodeGear / Borland قابل استفاده هستند. این کتابخانه دو الگوریتم مختلف برای پیاده سازی regex پیشنهاد کرده است که هر دوی آنها شامل کلاسهایی مرتب برای استفاده راحت در دلفی هستند.

یکی از این کلاسها TDIPerlRegEx میباشد که الگوریتمهای مرتبط با ریجکس را در سینتکسی مشابه زبان پرل پیاده سازی کرده است. این به این دلیل است که زبان پرل یکی از قویترین زبانها در حوزه کار با عبارات باقاعده است و برنامه نویسان زیادی به سینتکس این زبان برای کار با ریجکس عادت دارند. از طرفی زبان پرل ارتباط سینتکسی مناسبتری با ریجکس برقرار میکند. همه اینها باعث شد تا این کلاس با سینتکس زبان پرل ارائه شود. کلاس بعدی TDIDfaRegEx میباشد که الگوریتمهای تطبیقی DFA در آن پیاده سازی شده است. ماشینهای DFA یکی از مباحث مهم در حوزه تطبیق الگوها هستند که کاربردهای بسیار زیادی نیز در حوزه هوش مصنوعی دارد. با استفاده از این کلاس شما میتوانید انواع تطبیق های مورد نظر برای DFA را به راحتی انجام دهید.

هر دوی این کلاسها از TDIRegEx منشعب شده اند که صرفنظر از ریجکس و یا DFA شامل فانکشن های کلی برای تطبیق و جستجوی الگوها هستند. DIRegEx کامپوننتهایی نیز برای ویرایش و فیلتر کردن عبارات با قاعده در نظر گرفته است که میتوان همانند کنترل TMaskEdit دلفی از این کامپوننت نیز برای کنترل ورودی ها استفاده کرد. به عنوان مثال میتوانید تکست باکسی داشته باشید که فقط عبارات خاصی را برای ورودی قبول کند، مثلا فقط اعداد، شماره تلفن، عباراتی که با یک کلمه خاص شروع شوند و یا با یک کلمه به پایان برسند و …

Description

DIRegEx offers two regular expression algorithms with their corresponding wrapper classes for easy usage:

TDIPerlRegEx implements a matching algorithm with the same syntax and semantics as Perl. Consider this the standard algorithm which you are used to from Perl and JavaScript. It is very fast and supports the complete pattern syntax. You will very likely be using it most of the time.
TDIDfaRegEx implements the DFA matching algorithm. Considerer this as a special purpose algorithm. If finds all possible matches and in particular, it finds the longest. It never needs to backtrack and supports partial matching much better, even for very long subject strings in several pieces.
The DIRegEx Search Stream Demo ApplicationBoth classes descend from a common ancestor TDIRegEx which implements the complete functionality for working with regular expressions, regardless of which algorithm is currently in effect:

Matching and extraction of matches / substrings from the source text.
Searching for regular expressions within streams and memory buffers. To search within streams or files (of virtually unlimited size), use one of the specially optimized TDIRegExSearchStream class descendents.
Replacements on full and partial matches / substrings.
Listing of full and partial matches / substrings.
Formatting of matches.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری