Uranium Backup v9.4.1.6613

Uranium Backup v9.4.1.6613

  • کاربرد : نرم افزار پشتیبان گیری از اطلاعات
  • نسخه :Version 9.4.1.6613
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : OS: Windows All
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Uranium Backup یک نرم افزار قدرتمند و در عین حال آسان و دارای رابط کاربری ساده برای بکاپ گیری از اطلاعات سیستم است. اطلاعات شخصی و مهم سیستم مانند عکس ها، اسناد و ... ممکن است به صورت عمدی یا اتفاقی و یا در اثر فرمت درایو های سیستم حذف شده و از دست بروند. برای حل این مشکل می توانید همیشه از کلیه اطلاعات سیستم خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید تا بتوانید پس از حذف اطلاعات از طریق این نسخه آنها را بازگردانی نمایید. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا از فایل ها و پوشه های سیستم خود به راحتی نسخه پشتیبان تهیه کنید. Uranium Backup با داشتن یک سیستم گزارش دهی هنگام بروز خطا و شکست در حین عملیات پشتیبان گیری به شما هشدار می دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Uranium Backup:
- تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها، پوشه ها، فایل Image از درایوها، اطلاعات پایگاه داده و ماشین های مجازی روی انواع مختلف دستگاه های جانبی ذخیره سازی مانند: NAS و نوارها
- امکان زمان بندی آغاز عملیات بکاپ گیری
- ترجمه شده به 13 زبان دنیا
- رابط کاربری ساده و آسان
- و ...

Description

Uranium Backup is powerful but its interface keeps the things simple. You can schedule a backup in no time. A reporting system will alert you in case of failure. Everything is under your control.
Here are some key features of "Uranium Backup":
-can perform backups of files and folders, disk images, databases and virtual machines on many different types of storage peripherals like NAS and tapes.
- is distributed in over 100 countries and translated in 13 languages.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری