Miranda IM v0.10.72

Miranda IM v0.10.72

  • کاربرد : نرم افزار مسنجر چند منظوره
  • نسخه :Version 0.10.72
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Miranda IM
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Miranda IM یک کلاینت مسنجر فوری و چند پروتکله برای ویندوز است. این نرم افزار سرعت بالایی داشته و به حافظه بسیار کمی نیاز دارد به طوری که فضای یک floppy disc نیز برای آن کافی می باشد. سیستم پلاگین قدرتمند آن باعث می شود تا این برنامه بسیار انعطاف پذیر باشد. Miranda IM بیشتر ویژگی های اساسی را برای استفاده کاربران شامل می شود و علاوه بر این بیش از 350 ویژگی پلاگین دیگر را نیز جهت توسعه قابلیت های نرم افزار می توان دانلود کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Miranda IM:
پروتکل موجود:
- ICQ

- AIM (AOL Instant Messenger)
- IAX (Inter-Asterisk Exchange)
- IRC (Internet Relay Chat)
- MSN
- Jabber
- Yahoo
- Gadu-Gadu
- Tlen
- Netsend
- و ...

Description

Miranda IM is a multi-protocol instant messenger client for Windows. Miranda IM uses very little memory and is extremely fast. It requires no installation and can be fitted on a single floppy disc. Its powerful plugin system makes Miranda IM very flexible. Only the most basic features are built in, but there are currently more than 350 free plugins available for download that allows users to extend the functionality of Miranda IM.
Available Protocols are:
- AIM (AOL Instant Messenger)
- Gadu-Gadu
- IAX (Inter-Asterisk Exchange)
- ICQ
- IRC (Internet Relay Chat)
- Jabber
- MSN
- Netsend
- Tlen
- Yahoo
- And more..

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری