آتش از آتش

آتش از آتش

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جمال میرصادقی
  • تعداد صفحه : 169

توضیحات

جمال میرصادقی نویسنده، نقاد و پژوهشگر ادبیات داستانی، متولد ۱۳۱۲ است. در دانشگاه تهران ادبیات فارسی خواند، سپس شغل معلمی را پیشه کرد. از دهه چهل با چاپ داستان هایش در مجله سخن نویسندگی را آغاز کرد. در آثار او توصیف زندگی مردم جنوب شهر نشین از راه یادآوری خاطرات کودکی برجستگی دارد. از آثار مهم وی «چشم های من خسته» (۱۳۴۵)، «هراس» (۱۳۵۶)، «دوالپا» (۱۳۵۶)، «درازنای شب» (۱۳۴۹) و «بادها خبر از تغییر فصل می دادند» (۱۳۶۲) را می توان نام برد. میرصادقی از اولین کسانی است که در ایران کارگاه داستان نویسی راه اندازی کرد و دست به تالیف آثار پژوهشی در این زمینه زد که از مهمترین کتاب هایش در این زمینه «عناصر داستان» (۱۳۶۴)، «ادبیات داستانی» (۱۳۶۷)، «جهان داستان غرب» (۱۳۸۲)، «شناخت داستان» (۱۳۹۲)، قابل یادآوری است. رمان «آتش از آتش» را او در ۱۳۶۳ نوشته و در ۱۳۶۹ ویرایش جدیدی روی آن انجام داده است. این کتاب که توسط ناشر دیگری منتشر شده بود.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری