ARM DS-5 Development Studio 5.27.0 Windows

ARM DS-5 Development Studio 5.27.0 Windows

  • کاربرد : مجموعه ای از ابزارهای کامل برنامه نویسی ++C/C
  • نسخه :Version 5.27.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : developer.arm
  • سال تولید : 2017

توضیحات

ARM DS-5 مجموعه ای از ابزارهای کامل برنامه نویسی ++C/C است که توسط آن نوشتن برنامه برای SoC ها یا چیپ های برنامه پذیر بسیار ساده تر خواهد شد. SoC یا System on chip در واقع یک کامپیوتر کامل در مقیاس کوچک است. این برنامه برای دسته خاصی از SoC های مبتنی بر پردازنده های ARM ارائه شده است. پردازنده های ARM به دلیل مصرف کم انرژی استفاده گسترده تری در این نوع سیستم ها دارند. در این سیستم اجزای مختلف کامپیوتر مثلا پردازنده، رم، ورودی ها و خروجی ها بر روی تراشه ای قرار گرفته اند که توسعه دهندگان از طریق دیتاشیت محصول به پایه های مختلف چیپ متصل شده و آن را برنامه ریزی میکنند. معمولا از SoC ها در طراحی سیستمهای Embedded یا توکار که نیازمند صرفه جویی در مصرف و سرعت بالای پردازش هستند استفاده میشود. با وجود اینکه با نت پد هم میتوان کدهای مورد نیاز این برنامه را نوشت ولی در برنامه های پیچیده این ادیتور کارایی لازم را نخواهد داشت.

با استفاده از DS-5 بسیار راحت تر و هوشمندانه تر میتوانید کدنویسی کنید، خطایابی کنید، برنامه را به دیباگ و Trace کنید تا به ریشه مشکل دست پیدا کنید. در این ادیتور سینتکس هایلایت پیشرفته ای وجود دارد که کار کدنویسی را بسیار آسان میکند. استفاده از کتابخانه های جانبی در این محیط ساده تر است. انتقال برنامه به چیپ به سادگی یک کلیک انجام میشود. محیط گرافیکی ARM DS-5 به برنامه نویسان اجازه میدهد تا کنترل بهتری بر پروژه داشته باشند. همه فایلهای مرتبط با پروژه در یک مکان مجتمع گردآوری شده است که فاصله ما با آنها تنها یک کلیک است. هر فایل در یک تب جدا باز میشود و به این صورت امکان باز کردن و بررسی چندین سند به صورت همزمان و در کنار هم راحت تر خواهد بود.

Description

DS-5 is an end-to-end suite of tools for embedded C/C++ software development on any ARM-based SoC. DS-5 provides comprehensive support for SoC design and bring-up. From the earliest RTL (register-transfer level) simulation through to optimizations for native Android apps, DS-5 gives you the best insight into systems based on ARM-cores.

The suite includes

ARM compilation tools (safety-certified ARM Compiler 5 and LLVM-based ARM Compiler 6)
System autodetection to simplify JTAG debug and trace via CoreSight using the DSTREAM debug probe
Streamline for a visual approach to system optimization and performance analysis
ARMv7 and ARMv8 Fixed Virtual Platform for software development without a hardware target

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری