iMobie AnyTrans v5.5.4.20170810 x86

iMobie AnyTrans v5.5.4.20170810 x86

  • کاربرد : نرم افزار انتقال فایل ها و اطلاعات بین کامپیوتر و دستگاه های iOS برای مک
  • نسخه :Version 5.5.4.20170810
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit
  • تولید کننده : iMobie
  • سال تولید : 2017

توضیحات

iMobie AnyTrans نرم افزاری است که برای شما ابزار سریع و ساده ای را برای انتقال انواع اطلاعات از کامپیوتر خود به دستگاه های iOS، فراهم می کند. بنابراین به راحتی می توان گفت این نرم افزار یک ابزار قدرتمند مدیریت فایل برای دستگاه های اپل است. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید در چند مرحله ساده فایل ها را بین دستگاه های اپل و ایفون انتقال دهید. نکته مهمی که در مورد این نرم افزار وجود دارد این است که در واقع این نرم افزار به عنوان پلی بین کتابخانه آیتونز و دستگاه های iOS شما عمل می کند. به این ترتیب نیازی نیست که ابتدا فایل های خود را به کامپیوتر انتقال داده و سپس از دوباره به دستگاه خود منتقل کنید. بلکه به سادگی می توانید فایل های مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از آن دستگاه iOS ای که می خواهد فایل ها بر روی آن منتقل گردد را انتخاب کنید و مستقیما فایل های خود را از یک دستگاه به دستگاهی دیگر انتقال دهید. همچنین این نرم افزار دارای یک رابط کاربری گرافیکی با طراحی بسیار خوب و کاربرپسند است که استفاده از ان را بسیار آسان و دلپذیر کرده است. پشتیبان گیری کامل از تمامی اطلاعات آیفون تخصص این ابزار است، توسط این ابزار شما علاوه بر پشتیبان گیری از اطلاعات قادر به ایجاد نسخه پشتیبان از برنامه های نصب شده آیفون نیز خواهید بود. حتی می توانید از نسخه پشتیبان در سایر گوشی های آیفون استفاده نمایید.
مدیریت فوق العاده لیست های پخش ویژگی بی نظیر AnyTrans است که برای شما امکان ویرایش لیست های پخش را فراهم می کند. حتی می توانید آن ها را از گوشی های قدیمی اپل به مدل های جدید منتقل کنید و یا حتی به عنوان هدیه به دوستتان بدهید. در نتیجه اگر به دنبال راهی مطمئن و عملی برای انتقال سریع و ایمن فایل های خود بین کامپیوتر و دستگاه های iOS خود هستید، این نرم افزار می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار iMobie AnyTrans:
- مدیریت دستگاه های اپل به شکلی جدید
- انتقال داده بین کامپیوتر و دستگاه های iOS
- پشتیبانی از انتقال انواع فایل ها اعم از عکس، فیلم و موزیک، به صورت تکی و دسته ای
- پخش هر نوع فیلم و همچنین تبدیل فیلم ها برای نمایش کامل در گوشی شما
- تجربه داشتن IOS را روی سیستم خود
- پشتیبان گیری کامل از تمامی اطلاعات آیفون
- ذخیره تمامی اطلاعات موجود در iCloud
- امکان ویرایش لیست های پخش، حتی می توانید آن ها را از گوشی های قدیمی اپل به مدل های جدید منتقل کنید
- دارای یک رابط کاربری گرافیکی با طراحی بسیار خوب و کاربرپسند
- استفاده آسان
- پشتیبانی از دستگاه های iOS مختلف
- هر ویدئویی را بصورت اتوماتیک با شبکه نمایش دستگاه شما هماهنگ میکند
- عکس ها همیشه در جای مناسب ذخیره خواهند شد
- تهیه بک آپ و کپی از نرم‌افزارها و جزئیات آنها
- جستجوگر بی نظیر و حرفه ای بک آپ icloud، هر چیزی که بخواهید را برایتان پیدا میکند
- توانایی تخصصی در حفظ اطلاعات شخصی شما و محافظت از شما
- و ...

Description

AnyTrans comes with a modern and intuitive interface and offers you the possibility to quickly transfer files from your Mac to your iPad, iPod or iPhone devices and vice versa.
Automatic and fast device backup and file transfer
Moreover, the AnyTrans app includes iMobie’s signature tool, iWizard, which can be used to quickly backup the entire device content to your Mac in no time, or to quickly transfer the complete iTunes library to your device. The tool can also preserve your tracks’ artwork, the play counts or your ratings.
AnyTrans provides playlist management tools that will help you create, edit or remove playlists, working directly on your device.
Makes it possible to effortlessly move your data between devices when upgrading them
If you are upgrading your device, AnyTrans can be used to transfer all your applications to your new iPhone, iPod or iPad. The good news is that you can also choose to move all your personal settings or any other additional data, without having to jailbreak the device.
Additionally, AnyTrans can be used to detect if the media files are not compatible with your device and, through the built-in conversion tool, will optimize and transform the video or audio content to match one of the supported formats.
Streamlined and simple to use tool for data transfers between your Mac and various iOS devices
Furthermore, AnyTrans is a user-friendly application that will prove to be extremely useful whenever you need to transfer data between your Mac and your iOS devices.
Since AnyTrans is also able to move entire applications and their associated files, the app is a great companion whenever you decide to upgrade or simply change your device.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری