PaxCompiler 4.2 XE10.2 x86 x64 Full Source

PaxCompiler 4.2 XE10.2 x86 x64 Full Source

  • کاربرد : نرم افزار کار و برنامه نویسی زبان ها
  • نسخه :Version 4.2 XE10.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : VIRT Laboratory
  • سال تولید : 2017

توضیحات

paxCompiler یک کامپلیر embeddable می باشد که برای کار و برنامه نویسی زبان ها و هم چنین جاواسکریپت Object Pascal, Basic به کار می رود. این برنامه کدهای سازگار با پردازنده های اینتل (IA-32/64 architecture‌) ایجاد می نماید. همیشه این امکان وجود دارد که از این کامپلیر به عنوان یک scripting engine استفاده نمایید. این برنامه را می توان در host application, register host-defined types, routines, variables جاسازی کرد. امکان خواندن و تغییر دادن اسکریپت های کامپایل شده، خواندن توابع script-defined، امکان ذخیره سازی یا لود کردن اسکریپت ها در استریم وجود دارد.

در ابتدا این نرم افزار توسط Borland Delphi به عنوان Delphi components نوشته شد. TPaxCompiler, TPaxProgram and و TPaxPascalLanguage همه Delphi components هایی هستند که به شما اجازه درون سازی paxCompiler به Delphi, Kylix یا Borland C++ Builder application را می دهند. بنابرین شما می توانید برنامه را بدون اینکه نیازی باشد مجددا ریکامپایل کنید، مستقیما شخصی سازی نمایید و تغییرات دلخواه را بر روی آن انجام دهید. paxCompiler اجرا شده به عنوان paxcompilerlib.dll را می توان برای اسکریپت کردن برنامه های Microsoft Visual C++ استفاده کرد. TPaxCompilerDebugger و TPaxCompilerExplorer components دبیاگر (breakpoints, call stack, watches, step over, trace into, run to cursor, pause) ارائه می کند. این نرم افزار thread safe می باشد. در نسخه های بعدی این برنامه انتظار می رود که سیستم عامل های پشتیبانی شده گسترش یابد و Mac OS, iOS, Android نیز تحت پوشش برنامه قرار گیرد.

ویژگی های نرم افزار paxCompiler :
پشتیبانی از اسکریپت برنامه های Microsoft Visual C++
امکان شخصی سازی این نرم افزار با Delphi, Kylix یا Borland C++ Builder application
وجود Debugger قدرتمند برای رفع اشکالات برنامه
قابل استفاده برای برنامه های نوشته شده به زبان Microsoft Visual C++

Description

paxCompiler is an embeddable compiler of the Object Pascal, Basic and JavaScript programming languages. The key features of the paxCompiler includes the compiler generates machine code for Intel compatible processors (IA-32 architecture),it is possible to use the compiler as a scripting engine. You can embed the compiler into host application, register host-defined types, routines, variables and constants for the engine, read/write script-defined variables, call script-defined functions etc. You can save/load compiled scripts to/from a stream, the compiler supports Object Pascal language based on the Delphi 7 standard. Syntax of Basic language is similar to VB.NET.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری