TaskOrganizer v3.0.1701.1501

TaskOrganizer v3.0.1701.1501

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت وظایف و برنامه های شخصی
  • نسخه :Version 3.0.1701.1501
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Sketchman Studio
  • سال تولید : 2017

توضیحات

برنامه های زندگی تنها شامل زمان های کار و تفریح نیست. در طول زندگی زمان های از دست رفته زیادی هست که با یک برنامه ریزی دقیق می توانید استفاده بهینه ای از این زمان های خود داشته باشید. اهداف و برنامه هایی در زمینه های مختلف :کاری، ورزشی، تفریحی، زندگی خانوادگی و ... برای خود تعریف کرده و یک برنامه ریزی درست برای رسیدن به آن ها مشخص کنید. Task Organizer یک ابزار آسان و در عین حال قدرتمند است که به شما کمک می کند تصویر واضحی از فعالیت های خود در زمینه های مختلف بدست آورده و زندگی خود را متعادل تر و هماهنگ تر کنید. این نرم افزار شامل 8 قسمت می باشد: کسب و کار / حرفه، امور مالی، سلامتی، دوستان و خانواده، روابط، رشد شخصیتی و معنوی، سرگرمی و تفریح و محیط فیزیکی. که می توانید به راحتی اهداف و برنامه های خود را در هر زمینه مشخص کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Task Organizer:
- سازماندهی وظایف و استفاده بهینه از زمان های از دست رفته
- تعریف اهداف و وظایف در 8 حوزه اصلی زندگی : کسب و کار / حرفه، امور مالی، سلامتی، دوستان و خانواده، روابط، رشد شخصی و معنوی، سرگرمی و تفریح و محیط فیزیکی
- تعیین اهداف و مشخص کردن مسیر حرکت برای دستیابی به آن ها
- تعیین محدوده اهداف و برنامه ها از "خیلی بد" به "عالی" و شناسایی جایگاه فعلی خود جهت شروع
- و ...

Description

Task Organizer is a useful tool that would not just show how balanced your life is, but also help you make it more harmonious.
Task Organizer is an easy and yet powerful tool that allows to:
Get a clear picture of how you have realized yourself in different areas of your life. Determine your goals and objectives for the future.
Task Organizer consists of 8 equal parts, each representing an individual area of life:Business / Career, Finances, Health, Friends & Family, Relationships, Personal & Spirituality Growth, Fun & Recreation, Physical Environment.
Here are some key features of "Task Organizer":
- helps you to not lose sight of major areas of life, which we often don't believe to be so important
- Grade each area in the range from "Very Bad" to "Excellent". See where you are now and start moving
- Set goals for each area, achieve them, mark the ones that are achieved and set new ones. Every goal you have achieved can revolutionize your life

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری