TMS Pack for FireMonkey 3.5.3.0 XE6-XE10.2

TMS Pack for FireMonkey 3.5.3.0 XE6-XE10.2

  • کاربرد : مجموعه ای از کامپوننتهای مختلف برای نرم افزار FireMonkey
  • نسخه :Version 3.5.3.0 XE6-XE10.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : tmssoftware.com
  • سال تولید : 2017

توضیحات

TMS Pack for FireMonkey مجموعه ای از کامپوننتهای مختلف برای برنامه نویسانی است که از FireMonkey برای توسعه واسط کاربری خود استفاده میکنند. استایل و پیکربندی کامپوننتهای این مجموعه امکان سفارشی سازی بالایی دارند و هر نوع تغییر مورد نظری در آن قابل اعمال خواهد بود. TMS Pack for FireMonkey شامل کامپوننتهای مختلفی است از جمله:

Grid
Planner
RichEditor
TreeView
PageControl
Spell Check
TableView
Toolbar
Memo
Edit
Pickers & selectors
Instrumentation and multimedia
Miscellaneous
برنامه نویسان با استفاده از توانایی های بالای بستر FireMonkey و همچنین کامپوننتهای غنی این مجموعه امکان ساخت برنامه هایی با واسط گرافیکی غنی و کارآمد را خواهند داشت. تمامی این کامپوننتها به صورت استاندارد کد نویسی شده اند و بدون نگرانی از درگیری با کدهای پیچیده میتوان از آنها استفاده کرد.

قابل ذکر است که FireMonkey یک چارچوب کراس پلتفرم برای ساخت و توسعه واسطهای کاربری است به این صورت برنامه نویسان قادر خواهند بود برنامه های خود را بر روی ویندوز، مک، ios و اندروید به راحتی اجرا کنند. این چارچوب تا جا ممکن برای پردازش قسمت های گرافیکی برنامه از Gpu یا پردازشگر گرافیکی استفاده میکند و بدین ترتیب برنامه های ساخته شده از مزایای شتابدهنده سخت افزاری فراهم شده در Direct2D برای ویندوز ویستا، سون و ۸ و همچنین OpenGL ES روی اندروید و iOS و ویندوز xp (که از Direct2D پشتیبانی نمیکند) برخوردار خواهند شد. FireMonkey توسط Embarcadero Technologies برای استفاده در دلفی و C++ Builder طراحی شده است.

Description

TMS Pack for FireMonkey is a component set that is suitable for cross platform development with the Embarcadero FireMonkey framework and is designed for use with Win32, Win64, Mac OS-X, iOS and Android operating systems. With the registered version of TMS Pack for FireMonkey, FireMonkey HD applications for Windows and Mac OS-X can be created as well as FireMonkey iOS and Android
mobile applications that can be deployed to iPhone, iPad, iPod, or Android devices. Including feature-rich & powerful grid, extensive calendar and calendarpicker component, tilelist control with smooth scrolling with inertia, direct navigation, single & multi select,..., highly styleable tabelview control, components for instrumentation and multimedia applications, gauges, spinner, scope, LEDs, compass, slider, switches, knobs, navbar with bitmapcontainer support, compact light-weight WYSIWYG editor for formatted text, lightweight memo control with configurable syntax highlighting and much more ...

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری