NCrunch 3.11.0.9 for Visual Studio 2008-2017

NCrunch 3.11.0.9 for Visual Studio 2008-2017

  • کاربرد : یکی از قدرتمند ترین افزونه های موجود برای ویژوال استدیو
  • نسخه :Version 3.11.0.9
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • سیستم مورد نیاز : :Supported testing frameworks areNUnitMS TestXunitMbUnitMSpecSpecFlow:Supported languages an
  • سال تولید : 2017

توضیحات

NCrunch یکی از قدرتمند ترین افزونه های موجود برای ویژوال استدیو می باشد که در آن شما قادر خواهید بود تا بر روی برنامه و کد های خود انواع و اقسام تست ها از جمله NUnit ،MS Test ،Xunit ،MbUnit ،MSpec ،SpecFlow را اجرا کنید و مشکلات و باگ های برنامه خود را به راحتی توسط آن پیدا کنید.

امکانات و ویژگی‌های NCrunch:
Code Coverage: توسط این قابلیت می توانید اطلاعاتی مربوط به تست در هر خط از کد خود مشاهده کنید. مثلا این که بر روی یک قسمت از کد تست انجام شده یا خیر یا اینکه توسط با موفقی انجام شده یا ارورهایی وجود داشته است. با استفاده از این ویژگی دقیقا می دانید که کدام خط ها نیاز به اصلاح دارند.
Performance metrics: در هنگام انجام تست مدت زمانی که طول می کشد هر خط کد شما اجرا شود محاسبه می شود و جاهایی که برنامه کند است به شما نشان داده می شود.
Inline Exception Details: برای تست هایی که با موفقیت انجام نمی شوند شما قادر خواهید بود تا ارور ها یا اخطار ها را ببینید.
Intelligent Execution of Tests: توسط این ویژگی قادر خواهد بود تا انواع و اقسام تست ها را بر روی برنامه خود انجام دهید.
Parallel Execution: قابلیت پشتیبانی از پروسس های موازی در این برنامه وجود دارند.
Smart Support for Multi-core/Multi-processor Systems: پشتیبانی از پردازنده های چند هسته ای یا پشتیبانی از چندین پردازنده در NCrunch وجود دارد.
Easy Debugging: به لطف NCrunch می توانید به راحتی برنامه خود را دیباگ کنید.
Full Synchronisation with your Codebase: برای انجام تست نیاز نیست که قبل از آن پروژه خود را ذخیره کنید. NCrunch به صورت خودکار ذخیره و اجرا را بر عهده دارد.
Support for Large Systems: قابلیت پشتیبانی از پروژه های گسترده و بزرگ و انجام انواع و اقسام تست ها در این برنامه وجود دارد.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری