TMS Instrumentation Workshop 2.0.0.0 Full Source D5-XE7

TMS Instrumentation Workshop 2.0.0.0 Full Source D5-XE7

  • کاربرد : نرم افزار کار با صدا و موسیقی در محیط دلفی و C++ Builder
  • نسخه :Version 2.0.0.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : TMS
  • سال تولید : 2017

توضیحات

TMS Instrumentation Workshop کتابخانه ای قدرتمند برای کار با صدا و موسیقی در محیط دلفی و C++ Builder است. این کتابخانه در واقع مجموعه ای غنی از کامپوننتها، متدها و روتینهای مختلف است که به صورت ویژه برای ساخت برنامه های مالتی مدیا و مبتنی بر صدا در زبانهای مطرح شده استفاده میشود.

TMS Instrumentation Workshop دارای بیش از ۸۰ کنترل موسیقیایی از جمله نوسانگر صدا، اسلایدرها و دستگیره های کنترلی، دکمه ها، کنترهای عددی، نمایشگرهای انالوگ و دیجیتال زمان، چک باکسها و دکمه های رادیویی با حالات مختلف، چارت های مختلف دو بعدی و سه بعدی، نمایشگرهای رقص نور و سنجشگرها و پنلهای کاربردی مختلف است که امکان سفارشی سازی آنها نیز وجود دارد.

به عنوان مثال با استفاده از این کتابخانه امکان ساخت یک پلیر موسیقی کامل و پیشرفته و یا یک ویرایشگر فایلهای صوتی امکان پذیر است. با اینکه حجم بیشتر این کتابخانه را کنترلهای گرافیکی تشکیل میدهد ولی تعدادی از کامپوننتهای این مجموعه غیر بصری هستند و فقط امکان استفاده در کد را خواهند داشت. به عنوان مثال کامپوننتهایی برای جستجوی فایل روی دیسک، غیر فعال کردن نمونه های تکراری برنامه (یعنی از باز شدن چند نسخه از برنامه شما جلوگیری میکند)، پردازش های چند نخی و همزمان، کپی کردن فایلها، افزودن آیکون و نوار پیشرفت به system tray، بررسی وضعیت های Num Lock, Caps Lock و Scroll Lock state و … .

برنامه نویسان دلفی و C++ Builder با تکیه بر قابلیتها و توانایی های این مجموعه امکان ساخت سریعتر و راحت تر برنامه های مالتی مدیا را خواهند داشت و برای بسیاری از کارهای رایج نیازی به دوباره کاری و کد نویسی مجدد کامپوننتها نخواهند داشت.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری