مرگ فروشان

مرگ فروشان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آلفرد هیچکاک
  • تعداد صفحه : 192

توضیحات

سر آلفرد جوزف هیچکاک کارگردانی بریتانیایی که فعالیت عمده‌اش در ایالات متحده آمریکا بوده است. هیچکاک بیشتر در زمینه فیلم‌های معمایی و دلهره‌آور فعالیت داشت. هیچکاک، به گونه‌ای شگفت انگیز استاد تعلیق، عاشق سینما و تعریف داستانهایش است. او، با تاثیر از اکسپرسیونیسم از مستاجر شخصیتش را نشان داد.«حق سکوت»نخستین فیلم ناطق خود را به اوج رساند و به فیلمهای تعلیقی«ازگونهٔ تعقیب و گریز مانند مردی که زیاد می‌دانست، خرابکاری،۳۹پله، خانم ناپدید می‌شود ،…»پرداخت. در زمان جنگ به هالیوود رفت و ازاندوختهٔ فیلمهای انگلیسی اش بهره برد وبنا به خواست علاقهٔ روز هالیوود، ملودرام روانشناسانه (طلسم شده)، فیلم نوآر (سوءظن، بدنام و طناب)، درامهای مضطرب کننده روانشناسانه (مردعوضی، سرگیجه و اعتراف می‌کنم) وحشت آور (روح و پرندگان) و فیلمهای موفق تعقیبی (دستگیری دزد، مردی که زیاد می‌دانست و شمال با نورف وست) پرداخت.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری