Pluralsight - PHP Predefined Variables

Pluralsight - PHP Predefined Variables

  • کاربرد : دوره یادگیری PHP Predefined Variables
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : فارسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Pluralsight
  • سال تولید : 2017

توضیحات

علاوه بر تعامل بین کاربر و وب سایت، متغیرهای از پیش تعریف شده می توانند اطلاعات کلیدی در مورد محیط سرور و کاربر فراهم کنند. در این دوره، متغیرهای پیش تعریف شده PHP، شما یاد خواهید گرفت که چگونه وب سایت خود را تعاملی تر کنید. اولا، شما چگونه می توانید فرم های قویتری ایجاد کنید؟ شما قادر خواهید بود کوکی ها را ذخیره کنید. در نهایت، شما نحوه آپلود فایل ها و سایر داده های فرم را که از این متغیرهای از پیش تعریف شده استفاده می کنید یاد می گیرید. هنگامی که شما این درس را به پایان برسانید ، درک قویتری از زبان برنامه نویسی پی اچ پی خواهید داشت و توانایی ایجاد وب سایت های تعاملی بیشتری با متغیرهای از پیش تعریف شده را دارید.

Description

Besides the interaction between the user and the website, predefined variables can provide key information about the server environment and the user. In this course, PHP Predefined Variables, you'll learn how to make your website more interactive. First, you'll discover how to create more robust forms, leveraging sessions that span multiple pages of data. Next, you'll explore the ability to save cookies. Finally, you'll learn how to upload files and other form data, which utilize these predefined variables. When you're finished with this course, you'll have a stronger understanding of the PHP programming language, and have the ability to create more interactive websites with predefined variables.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری