PTC Arbortext Editor 7.0 M080

PTC Arbortext Editor 7.0 M080

  • کاربرد : نرم افزاری برای ساخت راهنمای اطلاعاتی محصولات به صورت اینتراکتیو
  • نسخه :Version 7.0 M080
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : PTC
  • سیستم مورد نیاز : Supported Architectures: 64bitSupported Operating Systems: Windows XP / Vista / Seven / 8.x / 10
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری مناسب برای ساخت راهنمای اطلاعاتی محصولات به صورت اینتراکتیو است. استفاده درست و حداکثری از یک محصول مستلزم آشنایی صحیح با کارکرد آن دستگاه است. یک دستگاه پیشرفته با کلی قابلیت وقتی هیچ راهنمایی نداشته باشید کاربردی نخواهد داشت. از طرفی بعضی از محصولات و دستگاه ها پیچیدگی بالایی دارند و صرفا با تهیه یک دفترچه راهنمای متنی نمیتوان کارکرد محصول را به صورت صحیحی به کاربران آموزش داد. اینجاست که قدرت محتوای تعاملی و رسانه های اینتراکتیو مطرح میشود.

در یک رسانه تعاملی کاربران و مصرف کنندگان تنها خواننده نیستند. آنها به صورت دو طرفه و تعاملی با محتوای آموزشی در ارتباط هستند. به عنوان مثال تصور کنید روی قسمتهای دستگاه کلیک میکنید و توضیحات و نحوه کارکرد آن قسمت به صورت سه بعدی به شما نمایش داده میشود. این برنامه دقیقا برای تهیه این نوع خاص از راهنماها عرضه شده است. در این برنامه اطلاعات مورد نیاز به همراه تصاویر دو بعدی و سه بعدی مورد نیاز وارد برنامه میشود و طبق سلیقه شما چیشن و به یکدیگر متصل میشود. نتیجه نهایی یک دفترچه تعاملی است که آن را میتوانید به صورت الکترونیکی با مشتریان خود به اشتراک بگذارید. این فایل را ممکن است به صورت تحت وب در وبسایت محصولات شرکت به اشتراک بگذارید و یا در قالبهای لوح های فشرده در اختیار کاربران قرار دهید.

امکانات و ویژگی های PTC Arbortext Editor:
محیط گرافیکی ساده و خلوت
مراحل آسان تهیه فایلهای آموزشی تعاملی
امکان استفاده از انواع محتوای دو بعدی و سه بعدی
امکان اضافه کردن قابلیتهایی برای جستجو در مستندات و توضیحات
قابلیت افزودن عضویت کاربران و اضافه کردن امکاناتی برای شخصی سازی پروفایل هر کاربر
سازگار با انواع استانداردهای مطرح در حوزه تولید مستندات آموزشی
امکان استفاده از انواع چارتها، عناصر گرافیکی، جداول و فایلهای تصویری

Description

PTC Arbortext Editor enables the authoring of structured content with real-time validation. Authors can create product-based information that enables the delivery of contextual, up-to-date product and service information in the form of interactive service procedures, illustrated parts lists, operator and service manuals, and product training materials. Authors can create and edit document components and structures and implement publishing standards like DITA, S1000D and DocBook.
Here are some key features of "PTC Arbortext Editor":
- Increase author productivity: Create reusable, XML or SGML component-based content
- Deliver high-quality information: Automate delivery of multi-language, multi-channel product and service information, including interactive 2D and 3D illustrations
- Reduce production costs: Provide single instances of approved product and service information for authoring reuse, including translation
- Improve product and service information accuracy: Reuse up-to-date engineering and operations data throughout the authoring process
- Maintain consistency: Use standardized rules for content and stylesheets for formatting
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری