TVideoGrabber 10.6.2.2

TVideoGrabber 10.6.2.2

  • کاربرد : نرم افزاری جهت ضبط و پخش تصاویر ویدیویی برای زبانهای برنامه نویسی
  • نسخه :Version 10.6.2.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : datastead.com
  • سال تولید : 2017

توضیحات

TVideoGrabber یک کیت توسعه نرم افزاری جهت ضبط و پخش تصاویر ویدیویی برای زبانهای C#, VB, C++, Delphi, C++Builder و برنامه های سازگار با اکتیویکس است. TVideoGrabber امکان کپچر کردن صدا و تصویر از دیوایسهای ضبط زنده همچون وب‌کم‌ها، گجتهای ضبط ویدیویی usb، کارت های PCI اچ دی و همچنین مجموعه ای از تصاویر نقشه بیتی به عنوان منابع ویدیویی را داراست.

این نرم افزار بدون نیاز به برنامه های جانبی به کمک کدکهای توکاری که دارد امکان کپچر کردن با فرمت های ویدیویی مختلفی را در اختیار شما قرار میدهد. امکان هدایت مستفیم جریانهای ویدیویی به سایر برنامه ها از طریق شبکه و سروهای مدیا وجود دارد، میتوان چندین کلیپ مختف را در یک کلیپ ادغام کرد و یک کلیپ بزرگ را به تعدادی کلیپهای کوچکتر شکست و هر کدام را با فرمتهای مختلفی ذخیره و پردازش کرد.

این نرم افزار در کنار قابلیتهای بی نظیر ضبط ویدیویی خود امکان پخش پیشرفته مدیاهای مختلف (صدا و ویدیو) را نیز داراست با قابلیتهایی همچون تنظیم سرعت پخش، پیمایش و عقب و جلو کردن مدیا، پخش تکی تکی و یا گروهی به صورت لیست پخش و … .

قابل ذکر است که محدودیتی در اجرای همزمان این کامپوننت وجود ندارد، ممکن است در لحظه چندین برنامه داشته باشید که نمونه های زیادی از TVideoGrabber را اجرا کرده باشند، این یعنی در یک برنامه واحد به صورت همزمان هم امکان پخش ویدیو و هم ضبط ویدیو و صدا را خواهید داشت و هر کدام از منابع ضبط و پخش میتوانند کاملا مستقل باشند. TVideoGrabber کامپوننتی جامع و با کارایی آسان برای برنامه نویسها است که صرفه جویی زیادی در هزینه ها و تلاش برای افزودن قابلیتهای ویدیو و صدا به برنامه هایشان به همراه خواهد داشت.

Description

This event occurs for each frame bitmap when the FrameGrabber is enabled.

To perserve the performance while offering a lot of useful values, this event returns 2 parameters that are pointers to structures:

A) the FrameInfo parameter, that is a pointer to a TFrameInfo structure.
It returns time and frame number information about the current video frames

B) the BitmapInfo parameter, which is a pointer to a TFrameBitmapInfo structure.
It returns all the useful bitmap information, and also the current mouse information (current position, last clicked position, button states, mouse down, etc...)

From this event you can perform powerful bitmap tasks, like line drawing, mouse-based drawing, pixel modifications, etc...

You will find a lot of sample code in the OnFrameBitmap event of the MainDemo project (seach "FrameBitmap" in the MainForm)
To activate this sample code, run the MainDemo project -> the chekboxes are located in the "Overlay" tab.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری