Microsoft Search Server 2010 SP2

Microsoft Search Server 2010 SP2

  • نسخه :Version 2010
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Microsoft
  • سال تولید : 2010

توضیحات

Microsoft Search Server یک نرم افزار برای ایجاد بستر جستجوی سازمانی است که توسط شرکت Microsoft برای سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ عرضه شده است؛ این نرم افزار بر پایه قابلیت‌های جستجوی پیشرفته‌ی SharePoint Server نوشته شده است. ساختار فعالیت این نرم افزار همگام با Window Search بوده و هم به صورت «موتور پرس و جو» یا «Query Engine» و هم «لیست کننده» یا «Indexer» فعالیت می‌کند.

این موتور جست و جو دارای قابلیت‌های پیشرفته‌ای نظیر Index سازی سریع و هوشمند داده‌ها و همچنین پردازش Query ها و عملیات پیچیده است، قابلیت‌های مشابه سازی داده‌ها و همگام بودن با Windows Live Search و Windows Search طیف امکانات این نرم افزار را تا حد زیادی گسترش می‌دهد. نصب و پیاده سازی این سرور جست‌و‌جو گر تقریباً تمامی نیازهای سازمانی بزرگ را برای طبقه بندی و جست و جو داده‌ها برطرف می‌نماید.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Microsoft Search Server:
- قدرتمند ترین سرور جست و جو داده برای سازمان‌های بزرگ
- همگام سازی با Windows Search و Live Search
- قابلیت فعالیت هم به صورت Query Engine و هم Indexer
- خروجی گرفتن از نتایج جست و جو در هر Format دلخواه
- پشتیبانی کامل از SharePoint Server و SQL Server
- پشتیبانی از Email و RSS برای جست و جوها
- قابلیت شخصی سازی Search Server توسط Microsoft Office و Visual Studio
- پشتیبانی از iFilter برای استخراج داده‌ها از داخل نتایج جست و جو
- پشتیبانی کامل از پروتکل OpenSearch
- قابلیت پشیبان گیری و Access Control List

Description

This article explains how to install Microsoft Search Server 2008 or Microsoft Search Server 2008 Express on the first computer in a Search Server deployment. This installation produces a fully functional Search Server configuration.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری