Autodesk DWG True View 2015

Autodesk DWG True View 2015

  • کاربرد : نرم افزار مشاهده فایل‌های اتوکد
  • نسخه :Version 2015
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • تولید کننده : Autodesk
  • سال تولید : 2009

توضیحات

Autodesk DWG TrueView نرم افزاری رایگان است که توسط شرکت Autodesk منتشر شده است، این نرم افزار کوچک قادر است تا بدون نیاز به اتوکد فایل‌های مربوط به اتوکد را باز کرده و امکان مشاهده را به کاربران بدهد. فرمت DWG یک فرمت پیش فرض برای فایل‌های طراحی نرم افزار اتوکد است که شامل تمامی داده‌های هندسی، طرح‌ها، ابزارهای به کار رفته و سایر اطلاعات می‌شود که در حالت عادی برای باز کردن آن نیاز به نرم افزار اتوکد و یا سایر نرم افزارهای شرکت‌های دیگر دارید اما با این ابزار رایگان می‌توانید این فایل‌ها را مشاهده کرده و به اشتراک بگذارید ولی امکان ویرایش آن‌ها وجود نداشته و برای ویرایش اینگونه فایل‌ها بایستی نرم افزار اتوکد را نصب کنید.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Autodesk DWG TrueView:
- مشاهده فایل‌های DWG بدون نیاز به نرم افزار اتوکد
- سازگاری با تمامی نسخه‌های اتوکد
- رایگان بودن نرم افزار
- سازگاری با نسخه‌های مختلف ویندوز

Description

Autodesk DWG TrueView enables you to view .dwg files and includes DWG TrueConvert™ software, which lets you convert newer.dwg files to work with older versions of AutoCAD.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری