Autodesk Impression 3 2010

Autodesk Impression 3 2010

  • کاربرد : نرم افزار ایجاد نمایش گرافیکی (پرزانته) از فایل های CAD
  • نسخه :Version 2010
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • تولید کننده : Autodesk
  • سال تولید : 2010

توضیحات

نرم افزار Autodesk Impression یکی از محبوب ترین نرم افزار های کمپانی اتودسک بعد از نرم افزار Autocad می باشد. این نرم افزار این قابلیت را داراست که تنها با Import فایل اتوکدی در آن، پرزانته ای به سبک راندو با ماژیک، مداد، آبرنگ، پاستل، قلم و ... داشته باشید. نکته قابل توجه این است که با Import فایل اتوکدی خود در آن، تمام خطوط اتوکدی به خطوط اسکیسی تبدیل شده و مانند این است که خودتان با قلم و ماژیک یک اسکیس طراحی کرده باشید. کار با این نرم افزار نیز بسیار ساده است و کمپانی اتودسک نحوه کار با این نرم افزار را روی برنامه آموزش می دهد. این نرم افزار دقیقا کاری را انجام می دهد که دانشجویان خواستار ورود به مقطع کارشناسی ارشد آن را به عنوان یک آزمون تجربه می کنند. Impression یعنی یک درک یک بیان، یک نمایش اثر یا خیال.با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید، به صورت مستقیم، نمایش های گرافیکی فوری از فایل های DWG و DWF ایجاد کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Autodesk Impression:
- امکان درآوردن پلان، نما، برش، پرسپکتیوهای دلخواه خود، به صورت راندو با ماژیک، آبرنگ و ...
- امکان تایپ فارسی به صورت مستقیم
- ورودی و خروجی هایی چون نرم افزارهای اتوکد، فتوشاپ و ...(کلیه فرمت های تصویری را به همراه فرمت های اتوکد)
- استفاده از بلوک های آماده چون انواع درختان، انسان، ماشین، آسمان و کوه و آب و ...
- تنظیم مقیاس و ابعاد کاغذ و همچنین سیستم های اندازه گیری متفاوت
- لایه بندی کار، ابزارهای ترسیماتی و ویرایشی
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- و ...

Description

Create compelling, presentation-ready graphics created directly from your DWG and DWF files. Autodesk Impression design presentation software is easy to use, saves you time, and recognizes data from your CAD files. Full licenses of Autodesk Impression 3 are available as an exclusive benefit of the Autodesk Subscription program for certain AutoCAD, Inventor, and Revit software products. See the full list of products for which an Impression license is available or download a trial.
- CAD compatible—Opens any DWG or DWF file and understands CAD data, such as blocks, layers, and hatches.
- Familiar user interface—Similar layer palette and toolbar of other Autodesk software.
- Prebuilt styles and blocks—Quickly create presentation graphics from your CAD files. Add entourage assets—like cars, trees, and people—with the included block libraries.
- Customize and save styles—Share saved style libraries.
- Block substitution—Quickly replace DWG block references with stylized blocks.
- Import revised CAD geometry—Easily update a rendered image.
- Share your work—Save as DWF files, viewable with Autodesk Design Review software, or in other file formats, including PSD, EPS, PDF, as well as PNG, JPG, and BMP.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری