Anyplace Control 6.1.0.0 Final

Anyplace Control 6.1.0.0 Final

  • کاربرد : نرم افزار آسان کنترل از راه دور دسکتاپ
  • نسخه :Version 6.1.0.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Anyplace
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Anyplace Control یک نرم افزار آسان کنترل از راه دور دسکتاپ می باشد که دسکتاپ کامپیوتر دیگری را بر روی صفحه نمایش کامپیوتر محلی شما در زمان واقعی نمایش می دهد و به شما این امکان را می دهد که آن کامپیوتر را با استفاده از موس و صفحه کلید خودتان از هر کجا کنترل کنید. Anyplace Control دسکتاپ کامپیوتر را در پنجره های جداگانه ای به نمایش می گذارد. این ها اینترفیس های اولیه برای برقراری ارتباط با یک کامپیوتر از راه دور هستند و به شما اجازه می دهد تا به صورت مستقیم با صفحه کلید و ماوس خود آن ها را کنترل کنید. شما همچنین می توانید چندین از این پنجره ها را در یک زمان باز کنید – به شما این امکان را می دهد تا به طور همزمان بیش از یک کامپیوتر را نظارت کنید.

ویژگی و امکانات Anyplace Control :
حالت مشاهده – به شما کمک می کند تا به تماشای یک کامپیوتر بپردازید و همه چیز را که کاربر در زمان واقعی انجام می دهد را ببیند.
حالت کنترل – به شما اجازه می دهد با موس و کنترل کامپیوتر دیگر را کنترل کنید
تمام صفحه – به شما اجازه می دهد یک دسکتاپ از راه دور را در همان ابعاد صفحه نمایش معمولی ببینید.
پنجره – اجازه می دهد تا دسکتاپ از راه دور را در یک پنجره ببینید، که می تواند تغییر اندازه داده شود و به صورت لزوم به حداقل برسد.
پنجره Remote Screen حاوی یک نوار ابزار است که دسترسی فوری به اکثر عملیات مورد نیاز برای کنترل از راه دور مانند تغییر عمق رنگ، ارسال کلید های ویژه خاص، انتقال محتوای کلیپ بورد بین رایانه های محلی و از راه دور و غیره فراهم می کند.
پشتیبانی از تمام رزولوشن صفحه با عمق رنگ از ۴ تا ۳۲ بیت

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری