Bauerapps RightNote Professional 4.0.3.0

Bauerapps RightNote Professional 4.0.3.0

  • کاربرد : نرم افزار یادداشت برداری و مدیریت اطلاعات
  • نسخه :Version 4.0.3.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : BauerApps
  • سال تولید : 2017

توضیحات

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که به دلیل شغل خود و یا انجام کارهای پژوهشی و یا از روی عادت به یادداشت برداری از مطالب می پردازید و همیشه باید انبوهی از برگه ها را جستجو کنید تا به اطلاعات مورد نظر خود دست یابید و این باعث شده است که یادداشت برداری و به خصوص مدیریت آن ها برای شما دشوار و وقت گیر شود، می توانید از نرم افزار مفید RightNote استفاده کنید.
RightNote نرم افزار فوق العاده ای است که برای کمک به شما در مدیریت تمامی یادداشت ها و اطلاعات، طراحی شده است. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری ساده است که کار کردن با آن را برای تمامی کاربران حتی افراد مبتدی، آسان کرده است. این نرم افزار به شما اجازه می دهد که نوت بوک های چند صفحه ای ایجاد کنید به این معنا که شما می توانید تعداد بیشماری از فایل ها را توسط ایجاد صفحات خواهر و برادر (sibling) و یا فرزند (child) اضافه کنید. شما می توانید نوشته های کوتاه یا بلند خود را ذخیره کرده و به دو صورت از طریق منو بالای نرم افزار و یا منوی درختی پیدا کنید. همچنین این نرم افزار دارای یک ویرایشگر متن است که برخی آپشن های سفارشی را نیز برای شما فراهم می کند. بنابراین، شما می توانید نام فونت، اندازه، چیدمان و رنگ، و همچنین برخی از تنظیمات تاکید انتخاب کنید. در این نرم افزار ویژگی های زیادی مانند جستجوی کلمه و یا جمله وجود داشته و همینطور می توانید نوشته های بلند خود را فصل بندی کنید. نرم افزار RightNote امکان اضافه کردن تگ به یادداشت ها را نیز فراهم کرده است که گامی بزرگ به سوی سازماندهی همه ی فایل هاست. RightNote برنامه خوبی است که می تواند کمک بزرگی در زندگی روزمره شما باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار RightNote:
- کمک به شما در مدیریت تمامی یادداشت ها و اطلاعات
- ظاهر کاربری ساده
- ذخیره سازی نوشته ها و دسته بندی
- امکان جستجوی کلمه یا جمله در متون
- امکان انتخاب نام فونت، اندازه، چیدمان و رنگ، و همچنین برخی از تنظیمات تاکید
- حجم کم نرم افزار
- قابلیت دسته بندی پیشرفته به صورت زیر شاخه ای
- رمز نگاری و محافظت از یادداشت ها در برابر دسترسی ناخواسته افراد نامحرم
- قابلیت سینک با نرم افزار Evernote و ارسال یادداشت ها به فضای ابری
- امکان اضافه کردن تگ به یادداشت ها
- ایجاد نوت بوک های چند صفحه ای
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

Description

Jotting down notes all over the place can lead to awkward situations and wasted time. RightNote is a program designed to help you manage all the notes and information.

The app comes with a simple interface and a clean layout that should be easy to navigate by all users. Furthermore, to better clarify everything, RightNote comes with a “Bootcamp” section that helps you along with plenty of tips and tricks.
Thus, you can find out the main features of the app and learn all the basic functions.

RightNote lets you create multi-page notebooks, which means that you can add a countless number of files by creating new “sibling” or “child” pages. The program has a common text editor that offers some customizing options. Thus, you can pick the font name, size, alignment and color, as well as some emphasis settings.

Furthermore, the program also has a spell-checker that helps you clean up even the messiest notes.

Since you can create hundreds of small files, the program helps you find the needed information with a search feature. Thus, it can look both in the captions and the content of the notes, match whole words, the case and look for exact phrases.

RightNote allows the addition of tags to the notes, which is another step towards organizing all the files.

All in all, RightNote is a nice app that can be of great help in everyday life. Inexperienced users should find the program easy to work with, thanks to the intuitive interface, but also to the extensive help files.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری