dbMigration .NET 6.5.6488 Enterprise Edition

dbMigration .NET 6.5.6488 Enterprise Edition

  • کاربرد : نرم افزاری برای منتقل کردن دیتابیسها و هماهنگ سازی آنها
  • نسخه :Version 6.5.6488
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64Bit
  • تولید کننده : Supported Platforms Windows All (x86/x64)
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری کارآمد و مفید برای منتقل کردن دیتابیسها و هماهنگ سازی آنها با یکدیگر است. این برنامه دیتابیس ادمین ها را قادر میکند تا به سادگی و با کمترین زحمتی بتوانند دیتابیسهای مختلف را جا به جا کنند و یا اطلاعات آنها را با یکدیگر سینک نمایند. به عنوان مثال اگر سیستم فعلی شما با بر اساس SQL Server کار میکند و قصد دارید به اوراکل مهاجرت کنید به راحتی میتوانید با استفاده از این برنامه تمامی اسکیم ها، انواع داده ای و سایر موارد قابل ملاحظه را به دیتابیس مقصد منتقل کنید.

استفاده از dbMigration .NET نه تنها سرعت انجام این کار را افزایش میدهد بلکه دقت انجام این کار را نیز بالا میبرد. به راحتی دیتابیس مبدا را وارد میکنید و دیتابیس مقصد را انتخاب میکنید. برنامه لیست تمامی جداول و انواع داده ای استفاده شده برای فیلدهای آن را نمایش میدهد. و در کنارش معادل جداول و انواع داده ای جدید در دیتابیس مقصد را نیز نمایش میدهد. شما میتوانید در همین حین انواع جدیدی را انتخاب کنید. همچنین امکان تست کردن خروجی قبل از اجرا مقدور است. بدین صورت بعد از اجرای صحیح میتوانیم خروجی را تایید کنیم. با اینکه برنامه ظاهر ساده ای دارد ولی باز هم یک راهنمای جامع در آن قرار گرفته است که تمامی قسمتهای برنامه به صورت ساده توضیح داده شده است.

این برنامه در حال حاضر از تمامی دیتابیسهای ذیل پشتیبانی میکند:

SQL Server/SQL Azure/LocalDB/MySQL/Oracle/IBM DB2/Informix/ PostgreSQL/HP Vertica/NuoDB/Teradata/Sybase ASE/Firebird/ Access/Excel/SQLCe/SQLite/VistaDB/dBase/FoxPro/OleDB/ODBC/Text support

امکانات و ویژگی های dbMigration .NET:
جا به جایی جداول و داده ها بین دیتابیسهای مختلف
ظاهر ساده برنامه و کارکرد آسان
پشتیبانی از بی نهایت تبدیل مختلف
امکان تغییر انواع در حین مپ کردن
امکان تست صحت تبدیل قبل از نهایی شدن عملیات
مپ کردن خودکار انواع داده ای
تولید خودکار جداول و ایندکسها
نمایش آنی نتایج
امکان انتقال انواع جداول، پروسیجرها، فانکشنها، siquence ها
امکان تبدیل دسته ای
امکان هماهنگ سازی اطلاعات دیتابیسهای مختلف
ابزار خط فرمان برای ساخت وظایف خودکار
ساخت خودکار کلیدهای خارجی
پشتیبانی از نوع blob
امکان اضافه کردن و یا تغییر نام ستونهای جدید
امکان فیلتر کردن نتایج
و …

Description

dbMigration .NET is a simple, easy and intuitive multiple database migration tool, With it you can migrate schema and data between different databases without complicated procedure. Supported databases: PostgreSQL, SQL Server, SQL Azure, LocalDB, MySQL, Oracle, IBM DB2, Informix, HP Vertica, NuoDB, Teradata, Sybase ASE, Firebird, SQLite, SQLCe, Access, dBase, FoxPro.
برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری