WINSOFT OBR 2.8 for FireMonkey Full Source

WINSOFT OBR 2.8 for FireMonkey Full Source

  • کاربرد : کامپوننتی قوی جهت تشخیص اطلاعات درون بارکدها
  • نسخه :Version 2.8
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : WINSOFT
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Winsoft OBR کامپوننتی قوی جهت تشخیص اطلاعات درون بارکدها در دلفی است. OBR یا Optical Barcode Recognition کامپوننتی مناسب جهت شناسایی انواع بارکدهای میله ای ، QR و … است. امروزه هیچ محصولی بدون بارکرد نیست. حتی در اینترنت هم از بارکدها به صورت گسترده ای استفاده میشود. معمولا برنامه هایی که مربوط به ثبت و مدیریت محصولات هستند، برنامه های فروشگاهی، برنامه های حسابداری، انبارداری و … بخشی برای وارد کردن اطلاعات محصولات دارند که یکی از فیلدهای مهم بارکد محصول میباشد. این بارکدها انواع مختلف میله ای و یا نوع جدیدتر QR Code هستند. این بارکدهای الگوها و الگوریتمهای خاصی دارند که با پردازش و تطبیق آنها اطلاعات درون آنها قابل تشخیص خواهد بود.

این کامپوننت که هم در دلفی و هم در C++ Builder قابل استفاده است به راحتی میتوانید این بارکدها را پردزاش و در زمانی بسیار کوتاهی اطلاعات نهفته آنها را در اختیار شما قرار دهد. این کامپوننت از بارکدهایی با استانداردهای EAN-13/UPC-A, EAN-8, UPC-E, Code 39, Code 93, Code 128, Codabar, PDF417, GS1 DataBar, GS1 DataBar Expanded, Interleaved 2 of 5 و همچنین QR Code barcodes پشتیبانی میکند. در نسخه full version این محصول که در اختیار شما قرار میدهیم سورس کامل کامپوننت در دسترس خواهد بود و میتوانید بنا بر نیاز خود آن را توسعه دهید. استفاده از این کتابخانه ساده است و به دلیل کدنویسی تمییزی که دارد یادگیری متدهای مختلف آن کار دشواری نیست. در مواردی که کامپوننت با خطا مواجه میشود، ایراد کار را با خطایی مناسب گزارش میدهد که بر اساس آن میتوانید ریشه مشکل را به سرعت پیدا کنید. این کامپوننت از نسخه های مختلف ویندوز، ۳۲ و ۶۴ بیتی پشتیبانی میکند و بر روی سیستم عاملهای اندروید، iOS و مک نیز قابل استتفاده است.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری