WINSOFT Optical Barcode Recognition for FireMonkey 2.9 for DXE2-DXE8, DX10-DX10.2

WINSOFT Optical Barcode Recognition for FireMonkey 2.9 for DXE2-DXE8, DX10-DX10.2

  • کاربرد : کامپوننتی جهت خواندن بارکد در فایرمانکی
  • نسخه :Version 2.9
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : WINSOFT
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Barcode for FireMonkey کامپوننتی جهت خواندن بارکد در فایرمانکی برای دلفی و C++ Builder است. شاید شما نیز در برنامه خود نیازمند تشخیص اطلاعات موجود در بارکدها و یا تولید بارکدهای جدید بر اساس داده های مشخصی هستید. این بارکد ممکن است مشصات مهم اعضای ثبت نامی در قالب فرمت QR باشد و یا بارکدهای اسکن شده محصولات در یک برنامه فروشگاهی و حسابداری. این کامپوننت برای ساخت بارکدها از کتابخانه دیگری تحت عنوان Zint Barcode Generator استفاده میکند که این کتابخانه قادر است بیش از ۵۰ نوع بارکد مختلف از جمله Code 128, Data Matrix, USPS OneCode, EAN-128, UPC/EAN, ITF, QR Code, Code 16k, PDF417, MicroPDF417, LOGMARS, Maxicode, GS1 DataBar, Aztec, Composite Symbols را تولید کند. ZINT رایگان است و تحت مجوز GPL توسعه داده شده است این یعنی کامپوننت فعلی برای همیشه و به صورت رایگان میتواند از کتابخانه فوق استفاده کند.

یکی از ویژگی های مهم این کامپوننت سازگاری آن با ویندوزهای ۳۲ بیتی، ۶۴ بیتی، مک، ios و اندروید است. در نسخه فول این کامپوونت که در اختیار شما قرار داده ایم سورس کامل آن نیز در دسترس است که در صورت تمایل امکان توسعه و سفارشی سازی بیشتر آن را خواهید داشت. به عنوان مثال شما میتوانید بخشهایی از سورس را برای مقاصد مورد نظر برنامه خود جدا کنید تا برنامه شما حاوی کدهای بی استفاده نباشد. استفاده از این کامپوننت نیز همانند اغلب کتابخانه ها و کامپوننتهای دلفی سخت نیست، تنها کافی است به آن ارجاع دهید و با توجه به راهنما و مثالهای عرضه شده به همراه کتابخانه از آن استفاده کنید. Barcode for FireMonkey از کدنویسی مطلوبی برخوردار است و متدها و کلاسهای آن به حد کافی خوانا و قابل فهم هستند که نیاز زیادی به استفاده از راهنمای آن پیدا نکنید.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری