فرهنگ لغات تصویری انگلیسی کودکان / Oxford Word Magic

فرهنگ لغات تصویری انگلیسی کودکان Oxford Word Magic

  • 3.0 (2 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • تعداد صفحه : 80

توضیحات

Oxford word magic یک مجموعه بی نظیر آموزشی زبان انگلیسی برای کودکان است. در این مجموعه بیش از ۱۵۰۰ واژه مهم انگلیسی کودکان با روشی جذاب از طریق صدا، تصویر، موسیقی و بازی به کودکان آموزش داده می شود. شیوه آموزش این مجموعه بسیار جذاب و همراه با سرگرمی و بازی و ارائه داستان های پویا و تصاویر طنزآمیز است. از این رو کودک در طی فرآیند آموزش خسته نمی شود و به دلیل جذابیت و تنوع موضوعات ارائه شده تمایل بیشتری به ادامه آموزش از خود نشان می دهد و رفته رفته بیشتر به زبان انگلیسی علاقمند می گردد. این مجموعه مفید محصول انتشارات آکسفورد است و برای آموزش در منزل برای کودکان تهیه و تدوین شده است.

Description

Word Magic : Teaches 1500 English words the fun way, through pictures, sound and games. Learn the important words for 35 topics with this CD-Rom. Read and listen to the stories, look at the pictures, and practise vocabulary through speaking or writing excercises or by playing games. Use Word Magic at home, or in the classroom with students working alone, in small groupss or as a whole class.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری