Avid NewsCutter v11.0

Avid NewsCutter v11.0

  • کاربرد : برای ویرایش برنامه های خبری تلویزیون
  • نسخه :Version 11.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Avid Technology
  • سال تولید : 2009

توضیحات

نرم افزار Avid NewsCutter برای ویرایش برنامه های خبری تلویزیون ساخته شده است و شامل تمامی ابزارهایی که خبرنگاران برای ساخت خبر نیاز دارند می باشد. یکپارچگی با سیستم خودکار اتاق خبر و سرورهای پخش، سرعت بالا تنظیم رسانه ها و پشتیبانی از جریان های کاری مختلف، Avid NewsCutter 10.5.2 را به ابزاری ایده آن برای ایستگاه های مستلق و سازمان های رسانه ای مختلف در سراسر دنیا کرده است.

امکانات :
– رابط کاربری ویرایشگر : ویرایش سریعتر با داشتن رابط کاربری تازه اما آشنا از امکانات این نسخه از نرم افزار است. هنوز هم دقیق ترین و منعطف ترین تایم لاین نرم افزارهای ویرایش را در Avid NewsCutter مشاهده می کنید. شما می توانید از موس، کلید های کیبورد و یا دکمه های صفحه برای ویرایش استفاده کنید. همچنین می توانید صفحه بندی های نمایش و کیبورد را نیز به دلخواه خود تغییر دهید.
– ابزارهای جدید ویرایش اخبار : Avid NewsCutter هم اکنون دارای ابزارهای جدید برای ویرایش سریعتر بسته های خبری می باشد. این نرم افزار با داشتن رابط کاربری خلاقانه می تواند سرعت تدوین اخبار را کاملا افزایش دهد.
– سازگار با کدک های SD و HD : شما می توانید انواع ویدئو با کدک های SD و HD را در این نرم افزار ویرایش کنید. این محدوده شامل NTSC, PAL, DV, HDV, XDCAM, AVC-Intra, AVCHD, GFCAM, Canon, QuickTime، DVCPRO HD, HDCAM SR Lite و همینطور رزولوشن های 720p و 1080p می شود. بدین ترتیب دیگر نیازی به تبدیل فرمت برای ترکیب کدک ها در تایم لاین ندارید.
– گزینه PhraseFind برای پیدا کردن کلیپ ها بر اساس محتوای صوتی می باشد. شما کافیست کلمه دلخواه خود را تایپ کنید تا نرم افزار آن را برای شما پیدا کند.
– امکان حذف صدای گوینده و قرار دادن صدای جدید از دیگر امکانات جدید نرم افزار می باشد.
– ضبط از 4 کانال صوتی به صورت مستقیم در تایم لاین نرم افزار بدون نیاز به ذخیره اولیه در مکانی دیگر برای افزایش سرعت و انعطاف نرم افزار در حین ضبط صدای گوینده
– ویرایش فریم به فریم به شما امکان ویرایش حرفه ای و دقیق فیلم را می دهد.
– جستجوی حرفه ای برای یدا کردن ساده عناصر با استفاده از جستجوی متن در زمینه های عادی، در Bin ها یا فضاهای ذخیره سازی محلی یا به اشتراک گذاشته شده.

Description

Editing news stories depends on fast thinking, accuracy, and
teamwork. Designed for high-pressure broadcast news editing,
NewsCutter video editing software gives you all the tools you need
to deliver compelling news packages - from the field or in the
newsroom. Tight integration with newsroom automation systems and
playout servers, ultra-fast media acquisition, and support for
open and efficient production workflows make NewsCutter software
the ideal storytelling tool for independent stations and
worldwide media organizations alike.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری