Corel Website Creator X6 v12.50

Corel Website Creator X6 v12.50

  • کاربرد : نرم افزار طراحی وب سایت کورل
  • نسخه :Version 12.5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Corel Corporation
  • سال تولید : 2012

توضیحات

Corel Website Creator نرم افزار بی نظیریست که از XHTML, CSS, JavaScript و XML پشتیبانی نموده و توسط آن می توان بسیار راحت به طراحی صفحات وب پرداخت. شما بدون اینکه به هیچ دانشی در زمینه کدنویسی نیاز داشته باشید می توانید با استفاده از Drag & Drop متن، تصاویر، آبجکت های گرافیکی و مولتی مدیا خود را در هر مکانی از صفحه وبی که ایجاد کرده اید قرار دهید و با استفاده از ویرایشگر Timeline موجود در برنامه به ایجاد و مدیریت افکت های ویژوال بپردازید تا یک وب سایت فوق العاده و کاملاً حرفه ای بسازید. در برنامه نمونه های آماده ای از صفحات وب، فایل های جاوا، استایل های مختلف، قالب های آماده و ... موجود است که می تواند کار شما را بسیار ساده کند. این نرم افزار از آخرین تکنولوژی ها و ابزار های طراحی وب سایت مانند RSS feeds, CSS, XHTML, PHP, ASP.NET, ColdFusion و JSP پشتیبانی می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Corel Website Creator:
- دارای ویزارد برای ایجاد صفحات وب به صورت گام به گام
- ایجاد سریع و آسان صفحات وب بدون نیاز به HTML و یا کدنویسی وب
- استفاده از قالب ها و استایل های آماده
- پشتیبانی از Drag & Drop
- افزودن ویدیو، فیلم های فلش، فیلم های QuickTime و افکت های جاوا اسکریپت
- ویرایشگر گرافیکی
- امکان crop نمودن، تصحیح رنگ و تغییر رنگ تصاویر
- افزودن افکت هایی مانند Grow, Shrink, Slide
- پشتیبانی از PHP و ASP برای ایجاد فرم های تعاملی
- پشتیبانی از AJAX
- و ...

Description

Corel® Website Creator™ is one of the easiest ways to design and build interactive websites. With the intuitive drag-and-drop functionality, you can quickly get started with templates, SiteStyles and more to get your site up and running in no time. Plus, you can add high impact video and audio or embed online apps for added content. Keep track of your site’s success with built-in SEO tool and gain valuable support from the new CSS3 and HTML5 capabilities.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری