Esri ArcEngin 9.0

Esri ArcEngin 9.0

  • کاربرد : مجموعه ای از کامپوننت های GIS برای توسعه دهندگان نرم افزار
  • نسخه :Version 9
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Esri
  • سال تولید : 2011

توضیحات

نرم افزار ArcGIS Engine که در نسخه های قدیمی تر ArcEngine (آرک انجین) نامیده می شد، مجموعه ای از کامپوننت های جی .آی.اس (GIS) برای توسعه دهندگان نرم افزار است که می تواند در نرم افزار به طور مستقل تعبیه شود، و به شما اجازه می دهد قابلیت های سیستم اطلاعات جغرافیایی و نقشه های پویا را به برنامه های موجود اضافه کرده و یا برنامه های سفارشی جدیدی را ایجاد کنید. از جمله قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به ایجاد و ترسیم عوارض گرافیکی، از جمله نقاط، خطوط، دایره، و پلیگون ها، در برنامه های خود برای ویرایش اطلاعات جغرافیایی، انجام تجزیه و تحلیل های شبکه ای، برای پیدا کردن بهترین راه و نزدیکترین امکانات و تعیین مسیرهایی که باید اختصاص داده شوند، تجسم و تجزیه و تحلیل داده های سطحی و جهانی را در سه بعد به طور موثر و دسترسی و استفاده از کیت های توسعه دهنده نرم افزار (SDK ها)، راهنمایی ها و ترفندها در راهنمای همراه، اشاره کرد.

توسعه دهندگان با استفاده از آرک انجین (ArcGIS Engine ) می توانند از داده های GIS ، نقشه ها، و اسکریپت های Geoprocessing در برنامه های کاربردی دسکتاپ و یا موبایل استفاده کنند و این همه با استفاده از رابط های برنامه نویسی (API ها) طراحی شده برای COM ، دات نت (.NET )، جاوا، و C ++ صورت می پذیرد.

Description

ArcGIS Engine is a collection of GIS components and developer resources that can be embedded, allowing you to add dynamic mapping and GIS capabilities to existing applications or build new custom mapping applications.
Developers use ArcGIS Engine to deploy GIS data, maps, and geoprocessing scripts in desktop or mobile applications using application programming interfaces (APIs) for COM, .NET, Java, and C++.

You can use ArcGIS Engine to
- Rapidly build GIS-enabled applications with out-of-the-box developer controls.
- Create and draw graphic features, including points, lines, circles, and polygons, in your application to edit geographic data.
- Perform geographic operations on shapes to create buffers; calculate differences; and find intersections, unions, or inverse intersections of shapes.
- Solve and perform network analysis to find the best routes and the closest facilities and determine which routes should be assigned.
- Effectively visualize and analyze surface and globe data in three dimensions.
- Access and use software developer kits (SDKs), blogs, and tips and tricks in ArcGIS Resources.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری