McAfee Agent v4.8.0 P1

McAfee Agent v4.8.0 P1

  • کاربرد : نرم افزار مکافی ایجنت، برنامه سمت کلاینت در آنتی ویروس توزیع شده مکافی
  • نسخه :Version 4.8.0 P1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : McAfee
  • سال تولید : 2013

توضیحات

در یک شبکه کامپیوتری بزرگ لازم نیست زمان زیادی را صرف کنید تا به کامپیوترها سرکشی کرده و از وضعیت نرم افزارآنتی ویروس نصب شده بر روی آن ها آگاه شوید و یا هریک از آن ها را جداگانه به روز رسانی کنید. از آن جایی که به کاربران عادی نیز ممکن است آگاهانه یا ناخواسته، تنظیمات آنتی ویروس را تغییر داده و یا به طور کامل آن را غیر فعال کنند، به آن ها نیز چندان اعتمادی نیستد.
به وسیله نرم افزار McAfee ePO، می توان فعالیت های نظارت بر وضعیت آنتی ویروس ها و اقدامات مرتبط با تضمین امنیت داده ها، شبکه و سیستم های کاربران را به صورت یکپارچه کنترل و مدیریت نمود. در واقع این نرم افزار ابزاری جهت مدیریت آنتی ویروس McAfee در کل شبکه است که فرآیند های نصب، راه اندازی، تنظیم، نظارت و بروزرسانی نرم افزارهای آنتی ویروس مکافی را در کل سطح شبکه به راحتی ممکن می سازد.
McAfee Agent یک کامپوننت توزیع شده از McAfee ePolicy Orchestrator (McAfee ePO) است. McAfee Agent در شبکه بر روی سیستم های کلاینت نصب می شود تا آن سیستم میزبان قادر به بارگزاری و اجرای سیاست ها و وظایفی مانند به روزرسانی و توسعه آنتی ویروس باشد که توسط مدیر شبکه و به وسیله ی سرور مکافی موجود در آن شبکه برای کل سیستم ها در نظر گرفته شده است.

Description

The McAfee Agent is the client-side component
providing secure communication between ePolicy
Orchestrator and managed products. It also serves
as an updater for managed and unmanaged
McAfee products.
The McAfee Agent consists of an ePolicy
Orchestrator extension and a number of client side
packages
that correspond to the client operating systems
supported by the agent.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری