Oracle Business Intelligence Enterprise Edition 11g 11 1.1.6 0 Win 32Bit

Oracle Business Intelligence Enterprise Edition 11g 11 1.1.6 0 Win 32Bit

  • نسخه :Version 11.1.1.6.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit
  • تولید کننده : Oracle
  • سال تولید : 2009

توضیحات

بسیاری از سازمان ها در سراسر جهان، امروزه برای جمع آوری و تحلیل اطلاعات پراکنده از منابع اطلاعاتی مختلف موجود در تشکیلات خود به منظور رسیدن به اهدافی همانند تهیه گزارشات، نظارت بر فعالیت های سازمان و فراهم آوردن اطلاعات جامع و کامل برای ایجاد توان تصمیم گیری، مجموعه ای از ابزار ها و نرم افزار های هوش تجاری (BI) را بکار می گیرند. به منظور رسیدن به این اهداف، ابزار های موجود در بسته نرم افزاری Oracle Business Intelligence قابلیت های جامع و کاملی را برای پیاده سازی روش­های هوش تجاری در سازمان ­های مختلف و بعضا پیچیده فراهم می­ کند. راهکار Oracle Business Intelligence (هوش تجاری یا هوش کسب و کار) یکی از کارآمدترین نرم افزارهای گزارش سازی و تحلیل اطلاعات در دنیا می باشد. این راهکار کاملاً تحت وب بوده است و کاربران را جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات سازمان و ساخت داشبوردهای مدیریتی حاوی گزارش های مختلف و نمودارهای شاخص های کلیدی عملکرد یا KPI یاری می نماید. سامانه نرم افزاری Oracle BI توانسته است تا با فراهم آوردن تحلیل ­های بصری جدید، به سازمان ها در درک داده ­های موجود در سازمانشان کمک بسزایی کند. همچنین این سامانه تضمین می کند که همه کاربران تصمیمات خود را بر اساس نسخه واحدی از حقیقت اتخاذ کنند. با استفاده از ابزار های Oracle BI می­ توان تصویری یکپارچه و جامع از بخش های گسسته تشکیلات و سازمان­ ها بوجود آورد. همچنین می توان تحلیل­ ها و اطلاعات روبه جلویی از آینده فعالیت­ های سازمان براساس داده ­های کنونی و یا داده­ های مربوط به سوابق سازمان فراهم آورد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Oracle Business Intelligence:
- ارتباط مستقیم با بانک اطلاعاتی یا انبار داده
- نصب و راه اندازی بر روی تمامی سیستم عامل های معتبر دنیا
- امکان نصب محصول Enterprise بدون پرداخت هزینه
- یکپارچه بودن نرم افزار و ارائه همه امکانات بر روی وب
- سرعت و امنیت و Performance بالا
- امکان تعریف کاربران و سطوح دسترسی زیاد
- استفاده از Oracle BI برای ساخت گزارش های دیگر در واحد PMO
- استاندارد سازی گزارش ها و فرمت های آن در سازمان های پروژه محور
- قابلیت ساخت گزارش ها جدولی، گرافیکی و Pivot به صورت تحت وب در محیط BI
- امکان زمان بندی گزارش ها و ارسال آن ها به صورت اتوماتیک برای مدیران
- قابلیت Multi Data Source بودن و استفاده از پایگاه های داده دیگر نرم افزارها، فایل های Excel و Access در سازمان جهت ساخت گزارش های ترکیبی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

Description

Unlock the Power of Your Information
Delivers the most robust set of reporting, ad-hoc query and analysis, OLAP, dashboard, and scorecard functionality with a rich end-user experience that includes visualization, collaboration, alerts, and more.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری