Symantec Norton Rescue Disc Bootable

Symantec Norton Rescue Disc Bootable

  • کاربرد : دیسک نجات آنتی ویروس نورتون جهت اسکن و از بین بردن ویروس ها در حالت بوت
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Symantec
  • سال تولید : 2012

توضیحات

همه ما کم و بیش با نرم افزارهای قدرتمند Norton آشنایی داریم. آنتی ویروس Norton نیز از دیر باز مورد توجه بسیاری از کاربران کامپیوتر بوده است. اما بعضی از ویروس ها ممکن است با تکثیر خود بر روی سیستم و آلوده نمودن فایل های مختلف، به طور ناگهانی سیستم شما را ریستارت نمایند و پس از راه اندازی مجدد، رایانه شما قادر به بالا آوردن سیستم عامل نباشد. در چنین مواردی، دیگر کاری از آنتی ویروس نصب شده بر روی سیستم، هر اندازه قدرتمند نیز باشد برنخواهد آمد و بایستی از دیسک نجات برای اسکن کردن و از بردن ویروس ها استفاده کنید.
دیسک نجات Norton Bootable Recovery Tool امکان اسکن کردن و از بردن ویروس ها از طریق بوت را داراست و به پشتوانه قدرت نرم افزارهای نورتون این کار را انجام می دهد و در صورتی که تغییراتی هم داده شود که موجب خراب شدن ویندوز گردد، امکان بازگشت و Undo کردن فایل های تغییر یافته ممکن است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Norton Bootable Recovery Tool:
- اسکن و از بین بردن ویروس ها از طریق بوت
- امکان بازگشت و Undo کردن فایل های تغییر یافته در صورت تغییرات ایجاد شده و خراب شدن ویندوز
- و ...

Description

Mit dem "Norton Bootable Recovery Tool" von Symantec werden Sie selbst dann einem Virenbefall Herr, wenn das System mal nicht mehr bootet.

Nach dem Programmstart können Sie über den Installation-Wizard das "Norton Bootable Recovery Tool" erstellen - entweder auf einer CD, DVD oder einem USB-Datenträger.

So lässt sich ein vollständiger Systemscan ausführen und prüfen, ob Ihr PC mit Viren, Spyware, Trojanern, Hacker-Tools oder anderen Sicherheitsrisiken infiziert ist, auch wenn sich das System nicht mehr booten lässt.

Eine detaillierte Anleitung zum Brennen und Ausführen der ISO-Datei finden Sie auf der Herstellerseite.

Wir bieten Ihnen die Setup-Datei zum Download an, die weitere Installationsfiles aus dem Internet nachlädt.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری