Akcelik SIDRA Intersection v5.1.10.2069

Akcelik SIDRA Intersection v5.1.10.2069

  • کاربرد : نرم افزار ارزیابی ترافیک
  • نسخه :Version 5.1.10.2069
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Akcelik & Associates PTY LTD
  • سال تولید : 2016

توضیحات

نرم افزار تقاطع SIDRA (قبلا به نام SIDRA و aaSidra) یک بسته نرم افزاری است که برای تقاطع و ظرفیت شبکه، سطح خدمات و تجزیه و تحلیل عملکرد با طراحی ترافیک، عملیات برنامه ریزی ترافیک استفاده می شود. اولین بار در سال 1984 منتشر شده، در پاسخ به بازخورد کاربر در حال توسعه است. نسخه اصلی جدید با قابلیت مدلسازی شبکه و کلاسهای جدید حرکت خودرو در آوریل 2013 منتشر شد. آخرین نسخه 7 شامل روشهای تحلیل زمانبندی جدید برای گروههای کنترل مشترک (چندین تقاطع تحت یک کنترل کننده سیگنال) و محاسبات زمان چرخه شبکه و سیگنال برای هماهنگی سیگنال می باشد.

تقاطع SIDRA یک ابزار ارزیابی و تجزیه و تحلیل ترافیکی است که از مدل های چرخه رانندگی بر روی خط و خودرو استفاده می کند. از این نرم افزار می توان برای مقایسه روش های جایگزین تقاطع های فردی و شبکه های تقاطع ها با تقاطع های سیگنال شده (زمان ثابت / pretimed و فعال) تقاطع با سیگنال های اندازه گیری، تقاطع های کاملا متصل به سیستم، کنترل متقاطع دو طرفه و عقب نشینی (عملکرد)، کنترل کامل نشانه های توقف (4 و 3 طرفه)، ادغام، تعویض های شهری تک نقطه ای، خطوط برای عابران پیاده، تجزیه و تحلیل تلفیقی و مدل سازی شبکه ای تقاطع و انواع مبادلات ترافیکی استفاده نمود.

تقاطع SIDRA اجازه می دهد تا مدل های مختلف کلاس های حرکتی (وسایل نقلیه سبک، وسایل نقلیه سنگین، اتوبوس، دوچرخه، کامیون های بزرگ، خطوط راه آهن / تراموا و شش کلاس کاربر) با ویژگی های مختلف وسایل نقلیه مدلسازی و تحلیل شوند.

این حرکات را می توان به خطوط مختلف، بخش های خط و فاز های سیگنال اختصاص داد. برای مثال برای مدل سازی خطوط و سیگنال اولویت اتوبوس. در استرالیا و نیوزیلند، تقاطع سیدرا توسط Austroads تایید شده است.

در ایالات متحده آمریکا، تقاطع سیدرا توسط کتابچه راهنمای ظرفیت بزرگراه ایالات متحده، راهنماهای قطار TRB / FHWA 2010 (گزارش NCHRP 672) و راهنمای راهنماهای مختلف به رسمیت شناخته شده است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • Thesir
    (16:02)   1398/3/1
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    Thank you

بارگزاری