Microsoft Live Communications Server 2005 Enterprise Edition

Microsoft Live Communications Server 2005 Enterprise Edition

  • نسخه :Version 2005
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Microsoft
  • سال تولید : 2005

توضیحات

اگر شما هم جزء آن دسته از مدیرانی باشید که شرکتی بزرگ، با پرسنل و اعضای زیاد و در نقاط مختلف شهر یا کشور مستقر باشید، تا به حال به فکر این قضیه افتاده‌اید که چگونه می‌توان تمامی کارمندان شرکت یا سازمان به صورت On-Line با یکدیگر ارتباط داشته باشند تا دیگر نیازی به زدن تلفن یا ارسال فایل‌ها از طریق E-Mail نداشته باشند.
Microsoft بار دیگر نشان داد در طراحی و پیاده سازی انواع نرم‌افزارهای ارتباط از راه دور مثل همیشه صاحب سبک و پیش قدم بوده است.
Office Live Communication Server 2005 نام بسته‌ای است از خانواده‌ی بزرگ Office که به منظور ساماندهی ارتباطات تهیه و ساخته شده است.
این نرم‌افزار بسیار کار آمد به شما این اجازه را خواهد داد تا شرکت یا سازمان شما هم مثل سایت‌های Yahoo ، MSN و یا AOL دارای پیغام رسانی خصوصی برای خود باشد، بدین گونه که شما با نصب و راه‌اندازی LCS می‌توانید به سادگی با تمامی اعضای شرکت یا سازمان خود از هر نقطه‌ای از دنیا به صورت کاملاً امن و Secure چت، تبادل اطلاعات و یا حتی کنفرانس صوتی و تصویری داشته باشید.
LCS 2005 آخرین راه حل برای برقراری ارتباطات در سطح گسترده برای تمامی ارگان‌ها و شرکت‌های بزرگ محسوب می‌شود.
اگر بخواهیم به فرایند و نحوه‌ی کار نرم‌افزار و قابلیت‌های آن بپردازیم شاید مجبور به انتشار کتاب شویم، ناچاراُ به دلیل گستردگی امکانات این برنامه فقط به چندین مورد از برجسته ترین قابلیت‌های آن اشاره می‌کنیم.

* لینک شدن کامل Live Communication Server با Active Directory در ویندوز سرور 2003
* تعریف و مدیریت کاربرانی که می‌خواهید از این سیستم استفاده کنند تماماُ در Active Directory ( البته در کنسول برنامه هم این امکان وجود دارد ولی برای سهولت استفاده در Active Directory Users and Computers هم قرار داده شده است ).
* استفاده از Windows Messenger برای برقرای تمامی ارتباطات و کنفرانس‌ها
* امکان راه‌اندازی Conference Server به همراه تمامی امکانات یک کنفرانس از جمله File Sharing ، Desktop Sharing ، Voice Chat ، Video Chat ، Any Program Sharing
* امکان فرستادن E-Mail برای کاربران از داخل IM (ویندوز مسنجر)
* امکان فرستادن PM برای کاربران Yahoo ، MSN ، AOL ( البته این قابلیت نیازمند فعال بودن گزینه‌ی Federation یا فدراسیون می‌باشد که تنظیمات خاصی نیاز دارد، از جمله داشتن Certificate از سایت‌های معتبر برای برقرای ارتباط با دیگر مسنجر‌ها ).
* امکان برقرای ارتباط از هرکجای دنیا به سرور اصلی تنها به وسیله‌ی Windows Messenger و بدون نیاز به برقراری کانکشن VPN.
* امکان آرشیو کردن تمامی رویداد‌های اتفاق افتاده برای کاربران در بانک اطلاعاتی اعم از ارسال پیام ها و فایل‌ها.

Description

This Lab Quick Start document provides the steps necessary to deploy Microsoft Office Live Communications Server 2005 Enterprise Edition and configure remote access or federation in a lab environment in a single forest, single domain environment.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری