Atmel Studio 7.0.1417

Atmel Studio 7.0.1417

  • کاربرد : نرم افزار برنامه نویسی میکروکنترلر های AVR و ARM
  • نسخه :Version 7.0.1417
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Atmel Corporation
  • سیستم مورد نیاز : Visual Studio Shell- .NET Framework 4.0Supported Operating Systems - Windows 7, Service Pack
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Atmel Studio محیط توسعه یکپارجه (IDE) برای توسعه و برنامه نویسی میکروکنترلر های AVR و ARM می باشد. این نرم افزار که در نسخه قبلی از نظر شکل ظاهری بسیار زیباتر از نسخه های قبلی شده بود، این بار با یک تغییر نام کوچک و یک تغییر بزرگ آمده است. 6 Atmel Studio که در نسخه های قبلی با نام AVR Studio ارائه می شد یک امکان بسیار مهمی به آن افزوده شده است و آن هم این است که شما می توانید با این نسخه برای میکروهای سری ARM شرکت اتمل نیز برنامه نویسی کنید.
همان طور که می دانید سری ARM یکی از موفق ترین سری میکروهای شرکت اتمل بوده است و روز به روز استفاده از آن گسترده تر می شود. این سری را شما می توانید حتی در گوشی های موبایل خود ببینید. این سری آن چنان مورد استقبال قرار گرفت که اکثر شرکت های سازنده گوشی های تلفن همراه را به خود جذب کرد و ARM را در بسیاری از گوشی های خود به کار بردند. البته این ها باعث نمی شود که از ارزش میکروکنترلرهای سری AVR چشم پوشی کنیم. سری AVR پیشرفت بسیاری پیدا کرد. خصوصا در کشور ما جایگاه ویژه ای باز کرده است. اما باز با این حال سری ARM ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. برای همین دلیل هم شرکت اتمل با این نرم افزار امکانی را برای کاربران خود فراهم کرده است تا بتوانند با یک نرم افزار برای هر دو سری این میکروهای برنامه نویسی کنند.

شرکت ATMEL به تازگی این نسخه را ارائه کرده است و به صورت کاملا رایگان منتشر شده است و شما می توانید بدون هیچ گونه صرف هزینه ای از تمام امکانات این نرم افزار که توسط خود شرکت سازنده AVR و ARM ارائه شده استفاده کرده و لذت ببرید.
نسخه اخیر این نرم افزار دارای کتابخانه بزرگی مشتمل بر 1100 سورس کد آماده AVR و ARM می باشد که برای ساده کردن فرآیند طراحی پروژه مورد استفاده قرار می گیرند و حتی کاربران تازه کار نیز می توانند به راحتی با این نرم افزار قدرتمند و زیبا کار کنند.

Description

Atmel Studio 7 is the integrated development platform (IDP) for developing and debugging Atmel® SMART ARM®-based and Atmel AVR® microcontroller (MCU) applications. Studio 7 supports all AVR and Atmel SMART MCUs. The Atmel Studio 7 IDP gives you a seamless and easy-to-use environment to write, build and debug your applications written in C/C++ or assembly code. It also connects seamlessly to Atmel debuggers and development kits.
Here are some Key Features of "Atmel Studio 7":
- Support for 300+ Atmel AVR and Atmel SMART ARM-based devices
- Vast source code library, including drivers, communication stacks, 1,600+ project examples with source code, graphic services and touch functionality through Atmel Software Framework (ASF)
- IDE extensions through Atmel Gallery, the online apps store, for development tools and embedded software from Atmel and third parties
- Tune capacitive touch designs, validate system performance, monitor power consumption, and real-time data and trace graphing with Atmel QTouch Composer
- Configure and test the performance of wireless designs with the Wireless Composer running on the target
- Write and debug C/C++ and assembly code with the integrated compiler
- Advanced debugging features include complex data breakpoints, nonintrusive trace support (SAM3 and SAM4 devices), statistical code profiling, interrupt trace/monitoring, polled data tracing (Cortex-M0+ devices), real-time variable tracking with optional timestamping, and integration of Percepio Tracealyzer for leading-edge debug data visualization and RTOS awareness
- Integrated editor with visual assist
- New project wizard allowing projects created from scratch or from a large library of design examples
- In-system programming and debugging provides interface to all Atmel in-circuit programmers and debuggers
- Create transparent debug views into CPU and peripherals for easy code development and debugging
- Full chip simulation for an accurate model of CPU, interrupts, peripherals, and external stimuli

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری