Time-Lapse Tool 2.3.3432.48380

Time-Lapse Tool 2.3.3432.48380

  • کاربرد : نرم افزاری به منظور ساخت فیلم‌هایی با تکنیک تایم‌لپس
  • نسخه :Version 2.3.3432.48380
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : xyster.net LLC
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نام یک نرم افزار جدید و کاربردی، به منظور ساخت فیلم‌هایی با تکنیک تایم‌لپس (Time-Lapse) است. همه ما با ویدیوهای تایم‌لپس آشنا هستیم؛ فیلم‌هایی که با سرعت بسیار بالا، یک فرآیند خاص را به تصویر می‌کشند. به عنوان مثال، در میان برنامه‌های تلویزیونی، گاها چنین ویدیوهایی از طبیعت به نمایش درمی‌آید که از جمله آنان می‌توان به منظره زیبای حرکت سریع ابرها، طلوع یا غروب خورشید، رشد کردن یک گیاه و … اشاره کرد. تمامی این ویدیوها، با تکنیک تایم‌لپس ساخته می‌شوند و اکنون شما نیز ابزار مناسب برای تهیه چنین ویدیوهایی را در اختیار خواهید داشت.

این نرم افزار دارای رابط کاربری بسیار ساده‌ای است که حتی کاربران مبتدی نیز برای کار با آن مشکلی نخواهند داشت. یادگیری فرآیند کاری این برنامه، تنها چند کلیک زمان خواهد برد و پس از آن، شما نیز به یک کاربر حرفه‌ای این ابزار تبدیل شده‌اید! این برنماه مجموعه‌ای از افکت‌های شگفت‌انگیز را در اختیار شما می‌گذارد که با استفاده از آن، ویدیوهایی جذاب را بسازید.








ویژگی های نرم افزار Time-Lapse Tool :

– امکان رندر کردن ویدیوهای تایم‌لپس در فرمت‌های Windows Media, Apple TV, H.264 و …

– قابلیت تجربه فریم ریت‌های مختلف در فایل‌های ویدیویی

– قابلیت شبیه‌سازی زوم و یا حرکت دوربین فیلمبرداری

– امکان ذخیره‌سازی ویدیو در فرمت‌های فول اچ دی

– دارا بودن مجموعه‌ای از افکت‌های جذاب

– قابلیت استفاده از تصاویر دوربین‌های DSLR

– امکان ساخت تایم‌لپس در فرمت گیف (GIF)

Description

Time-Lapse Tool is easy-to-use software. You can learn to make a time-lapse video in just a few clicks.. Our Windows software builds HD or 4K time-lapse videos from digital photographs. Time-Lapse Tool's amazing variety of effects make it uniquely easy to use for create stunning videos. Apply vignette, tilt focus and other effects instantly. Combine image sequences with different frame rates into one video file with our best time-lapse program yet. Emulate zoom and move over still images with minimal effort.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری