Alien Skin Exposure X3 3.0.4.86 Revision 38797 (x64)

Alien Skin Exposure X3 3.0.4.86 Revision 38797 (x64)

  • کاربرد : نرم افزار ویرایشگر عکس
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Alien Skin
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یک ویرایشگر عکس فوق العاده برای ساخت تصاویر خلاقانه است که انجام تمام مراحل وارد کردن یک عکس، سازماندهی تنظیمات لازم و در نهایت ویرایش و افکت دهی آن را به صورت گام به گام برای کاربرانش بهینه سازی و محیا نموده است. Exposure انجام کارهای تکراری برای هرعکس را آسان کرده است و با مجموعه ابزار های قدرتمندی که ارائه می دهد، تولید یک عکس زیبا و با کیفیت در خروجی را تضمین می کند. Exposure X بسیار منعطف بوده و می تواند به عنوان پلاگینی برای Photoshop و Lightroom و یا حتی برنامه ای مستقل و کامل برای ویرایش سریع و غیرمخرب عکس ها مورد استفاده قرار گیرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Exposure X:
- ویرایش عکس های با خلاقیت بیشتر
- آسان سازی گردش کاری و روند ادیت تصاویر
- اجرا بعنوان ویرایشگری مستقل و قدرتمند برای تصاویر خام
- پلاگینی برای فتوشاپ و لایت روم
- افکت دهی به عکس ها
- ویرایش غیر مخرب تصاویر
- افکت دهی به عکس ها
- سفارشی سازی محیط کار با پنل های منعطف
- ابزارهای حرفه ای براش
- و ...

Description

The legendary effects plug-in is now an award-winning photo editor and organizer. Introducing Exposure X3, the advanced non-destructive RAW editor that enables you to easily create beautiful images and master your entire workflow. Fast performance, powerful organizing tools, and unmatched creative editing make Exposure the only app you need to quickly transform your photos into works of art. Use Exposure as a complete photo editor to master your full workflow, or as a Lightroom or Photoshop plug-in for your creative edits.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری