Apowersoft ApowerMirror 1.2.6

Apowersoft ApowerMirror 1.2.6

  • کاربرد : نرم افزار نمایش صفحه اندروید و آیفون در کامپیوتر
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Apowersoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

برنامه ای قدرتمند و خلاقانه می باشد که با استفاده از آن می توانید صفحه آیفون و اندروید خود را در کامپیوترتان ببینید. از این برنامه می توانید برای دیدن فیلم ها و حتی بازی کردن نیز استفاده نمایید. این برنامه نه تنها از آیفون ها پشتیبانی می کند، بلکه می توانید از آن برای سیستم های اندرویدی استفاده نمایید. سیستم هایی که دارای اندروید 5 یه بالاتر هستند و از قابلیت chromecast پشتیبانی می کنند، را می توانید در کامپیوتر خود ببینید. همینطور آیفون هایی که دارای قابلیت airplay هستند، توسط این برنامه ساپورت می شوند و به راحتی می توانید محیط آیفون خود را در کامپیوتر به نمایش بگذارید. این برنامه علاوه بر ویندوز، از سیستم عامل مکینتاش برای کامپیوتر نیز پشتیبانی می کند. شما می توانید صفحه ای که به نمایش در می آید را در حالت full screen یا دیگر حالت های دیگری که انتخاب می کنید، ببینید.

Description

ApowerMirror enables you to mirror and share the screen of your Android or iOS phone with a computer. In other words, it can display the screen of the cell phone on the computer, enabling you to enjoy watching clips, play games, and so on.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری