BootRacer Premium Edition 7.0

BootRacer Premium Edition 7.0

  • کاربرد : نرم افزار محاسبه زمان بوت و بالا آمدن ویندوز.
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : BootRacer
  • سال تولید : 2017

توضیحات

همه کسانی که از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند بی شک دوست دارند سیستمی پر سرعت داشته باشند و البته دوست دارند زمان بالا آمدن ویندوز را به حداقل برسانند. BootRacer نرم افزاری است که زمان بالا آمدن ویندوز شما را محاسبه می کند. این ابزار کوچک به شما کمک می کند تا مدت زمان بوت شدن ویندوز خود را بر حسب دقیقه و ثانیه مشاهده کنید. در صورتی که نتایج نرم افزار زیر یک دقیقه باشد شما رتبه عالی در بوت دارید ولی در صورتی که بالای یک دقیقه باشد باید به فکر از کار انداختن نرم افزارهای غیر ضروری هنگام بالا امدن ویندوز باشید.

Description

Adobe Photoshop Lightroom CC is the professional photographers essential software, providing comprehensive set of digital photography tools, from powerfully simple one-click adjustments to cutting-edge advanced controls. It is easy to use application for adjusting, managing, and presenting large volumes of digital photographs. Organize, view, and make adjustments to video clips.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری