Cimaware OfficeFIX Professional 6.122

Cimaware OfficeFIX Professional 6.122

  • کاربرد : نرم افزار بازیابی اطلاعات
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Cimaware
  • سال تولید : 2017

توضیحات

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که به دلایلی زحمات ساعت ها تلاش بر روی یک سند ورد، اکسل، اکسس و … از بین رفته باشد و دسترسی به فایل مورد نظر مقدور نباشد. حال به دلیل خراب شدن آن، حذف شدن سند و … . OfficeFIX مجموعه از ابزارهای مختلف برای بازیابی و تعمیر اسناد از نرم افزارهای آفیس است. با استفاده از این برنامه انواع اسناد تهیه شده با ورد، اکسل، اکسس و outlook قابل بازیابی و تعمیر است. طبق ادعای این برنامه قادر است تا ۴۰ درصد اطلاعات را به خوبی بازیابی کند.

گاهی اوقات فایلی را از اینترنت دانلود میکنید و در هنگام باز کردن با آفیس مثلا ورد ممکن است با خطایی مواجه شوید مبنی بر اینکه فایل خراب است. در این مواقع شانس استفاده از چنین ابزارهایی را از دست ندهید، گاهی اوقات تغییر کوچکی در هیدر فایل باعث خراب شدن آن فایل خواهد شد که در بسیاری از فرمتها از جمله فایلهای آفیس این قسمت قابل تعمیر است. حجم این برنامه پایین است و رابط گرافیکی منظمی دارد. بازیابی و تعمیر فایلهای مورد نظر به لطف مراحل ساده آن کار دشواری نیست و با چند کلیک میتوانید شانس خود را برای بازیابی یا تعمیر فایل مورد نظر امتحان کنید. این نرم افزار توسط شرکت اسپانیایی Cimaware عرضه شده است و از نسخ ابتدایی تا کنون بهبودهای مکرری در الگوریتمهای بازیابی و تعمیر خود داشته است. این برنامه را میتوان در حال حاضر ابزاری مفید برای دارندگان مجموعه آفیس دانست.

امکانات و ویژگی های OfficeFIX :
حذف فایلهای آفیس با درصد موفقیت بالا
رابط کاربری ساده و زیبا
مراحل کار آسان و به دور از پیچیدگی
آسیب نرساندن به فایلهای اصلی
امکان بازیابی فایلها و اسناد اکسس، ورد، اکسل، outlook
سرعت بالا در بازیابی داده ها
و …

Description

OfficeFIX includes three or all four Office file recovery programs. Ordering OfficeFIX your data will be safe and will save you more than 40% in the cost of the products. Fix Microsoft Office files in minutes.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری