NETGATE Amiti Antivirus 2017 24.0.580

NETGATE Amiti Antivirus 2017 24.0.580

  • کاربرد : نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند و کم حجم نت گیت
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : NETGATE
  • سال تولید : 2017

توضیحات

از ساده ترین و کاربردی ترین آنتی ویروس هایی می باشد که می توانید برای ویندوز خود بیابید. این برنامه با حجم کمی که دارد می تواند به عنوان گزینه خوبی برای سیستم های قدیمی تر باشد. دیگر نیازی نیست که از مارول ها، کرم ها، ویروس ها و تروجان ها بترسید، این نرم افزار با موتور امنیتی قدرتمندی که دارد این گونه تهدیدات را شناسایی می کند و با بیشترین سرعت ممکن آن ها را از بین خواهد برد.چندین پوسته توسط این برنامه پشتیبانی می شود و ترجمه های مختلفی نیز ساپورت می شود. قابلیت Real-time memory shields امیت شما را دو چندان خواهد کرد و با قابلیت Scheduling می توانید برنامه ای معین به آنتی ویروس بدهید تا به طور خودکار و با توجه به برنامه ای که شما به آن داده اید، برایتان اسکن های منظمی را انجام دهد. قابلیت آپدیت اتوماتیک سرعت شما را در کار ها بالا می برد و ویروس های جدید به سعرت شناسایی می شوند.

ویژگی های نرم افزار Netgate Amiti Antivirus:

- کم حجم و سبک ، مناسب برای سیستم های قدیمی
- رابط کاربری آسان
- شناسایی انواع تهدیدات مختلف
- آپدیت خودکار
- امکان ساخت برنامه ای برای اسکن های منظم

Description

Amiti Antivirus is a reliable and user-friendly software utility designed to provide you with the proper means to protect the security of your computer and that of the personal information you might be storing on it.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری