Air Explorer Pro 2.0.1

Air Explorer Pro 2.0.1

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت فایل های ذخیره سازی ابری
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Air Explorer
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یک نرم افزار مفید و کاربردی برای مدیریت فایل های شما در سرویس دهنده های ابری مانند OneDrive, Google Drive, 4shared, Box, Dropbox, Mega, Copy, Mediafire, Yandex, Baidu y WebDAV می باشد و به شما در فضاهای ذخیره سازی فوق برای مدیریت انها کمک می نماید.
با کمک این نرم افزار می توانید به صورت اختیاری فایل های خود را رمز نگاری کرده، چندین کاربر را برای یک سرور تعریف کنید، فایل هایتان را بین رایانه و سرور به روز رسانی کنید، فایل ها را بین سرور ها جابه جا کرده، به اشتراک بگذارید یا به جستجوی آن ها بپردازید.
هم اکنون برای شما نرم افزاری برای مدیریت فایل های ذخیره سازی ابری را قرار داده ایم که از این به بعد می توانید توسط این برنامه به راحتی یک فضای ذخیره سازی ابری داشته باشید و فایل های خود را در آن آپلود کنید.
ویژگی های نرم افزار Air Explorer :
♢ مدیریت مستقیم فایل های خود در فضای ابری
♢ در صورت تمایل می توانید فایل های تان در این برنامه را رمزگذاری کرده هنگامی که شما آنها را آپلود به فضای ابر
♢ داشتن چندین اکانت حساب در سرور
♢ همگام سازی پوشه ها بین هر دو ابر یا کامپیوتر

Description

Air Explorer supports the best cloud servers: OneDrive, Google Drive, 4shared, Box, Dropbox, Mega, Copy, Mediafire, Yandex, Baidu y WebDAV. Air Explorer Pro -Get all the features of Air Explorer in the pro version for one year or lifetime.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری