Epubor Ultimate Converter.3.0.9.1028

Epubor Ultimate Converter.3.0.9.1028

  • کاربرد : نرم افزار تبدیل کتاب به EPUB, PDF و Mobi
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Epubor
  • سال تولید : 2017

توضیحات

به شما کمک می کند تا کتاب ها را در هر جا که هستید بخوانید. این نرم افزار قادر است به سادگی دسته ای از کتاب ها را به EPUB, PDF و Mobi تبدیل کند و کتاب های تبدیل شده را دقیقا همانطور که هستند نمایش دهد. برای این کار کافی است کتاب ها را از سمت راست کتابخانه بکشید و رها کنید, فرمت خروجی را در گوشه پایین سمت چپ انتخاب کرده و در نهایت بر روی دکمه بزرگ “تبدیل” کلیک کنید. سپس همه کتاب ها به فایل هایی که نیاز دارید تبدیل می شوند. به طور کلی Epubor Ultimate Converter یک نرم افزار ساده و آسان است که دارای رابط کاربری ساده و بصری می باشد که شما امکان می دهد تا داده های متای کتابخانه خود از جمله زمینه هایی مانند عنوان, نویسنده, هویت, انتشار داده ها, زبان و ناشر را تغییر دهید. دیگر ویژگی های مفید این برنامه, یک تابع جستجو گسترده است که به شما اجازه می دهد یک کتاب را با یک کلمه در عنوان, نویسنده, ناشر و یا حتی مقدمه جستجو کنید. همچنین در صورتی که گیر کرده اید, راهنمای کاربر گسترده ای نیز ارائه می شود.

ویژگی و امکانات Epubor Ultimate Converter :
پشتیبانی از eBook های خریده شده از Amazon Kindle, Barnes&Noble Nook, Sony, Kobo, Google Play, Lulu, Smashwords, Fictionwise و غیره
فرمت های ورودی : EPUB, PDF, AZW, AZW1, AZW3, AZW4, Mobi, PRC, TPZ, Topaz, TXT و HTML
فرمت های خروجی : EPUB, Mobi و PDF (اندازه فونت و اندازه فونت بزرگ)
پشتیبانی از ویرایش داده های متا

Description

Epubor Ultimate Converter - Maximum conversion solutions for e-books allows you to easily convert between e-book formats: ePub, PDF, Mobi for one book or in batch mode. Now you can convert your ePub book or PDF format to Mobi format for Kindle minute. You can also transfer the e-mail. Kindle books on iPad, Sony reader and other reader. You can now read as ePub books, and PDF or Mobi.The program does not have any additional requirements.Ultimate Converter supports Kindle, Sony, Kobo, Nook and other readers.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری