TriSun Duplicate MP3 Finder Plus 7.0

TriSun Duplicate MP3 Finder Plus 7.0

  • کاربرد : نرم افزار یافتن فایل های تکراری mp3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : TriSun Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

برنامه ای که می تواند به سرعت فایل های تکراری موزیک MP3در هارد شما را با تکیه بر محتویان فایل، و فایل های ناخواسته شما را در هارد بازیابی نماید و کاهش هزینه های مدیریت و جلوگیری از سردرگمی های غیر ضروری را باعث می شود. این کار را بسیار سریع انجام می دهد و با استفاده از الگوریتم های مقایسه فایل با سرعت بالا ساخته شده است.
به سرعت می تواند فایل های تکراری در هارد شما با تکیه بر محتویات فایل، را سرچ کند.
.

Description

Duplicate MP3 Finder Plus - Quickly finds the duplicate audio on your drives relied on their content, you can remove the unwanted audio as you expect to recover your valuable disk space, reduce the management costs and avoid the unnecessary confusion. It works very fast because of our high-speed audio comparison algorithm is built-in. And the result (duplicate audio) is 100% accurate due to it compares audio relied on audio content, not audio name, last modified date or file size.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری