DAZ Studio Pro Edition 4.10.0.107 x64

DAZ Studio Pro Edition 4.10.0.107 x64

  • کاربرد : نرم افزار ساخت انیمیشن
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : DAZ 3D
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار ساخت انیمیشن DAZ Studio Pro Edition یکی از بهترین نرم افزار های موجود در زمینه ساخت انیمیشن ها و اشیای سه بعدی است که ویژگی های غنی را در محیطی کاملا گرافیکی در اختیار کاربر قرار می دهد . این برنامه هرکسی را قادر می سازد تا از تصاویر دیجیتال و مدل های خود تصاویر و انیمیشن های خیره کننده سه بعدی بسازد . با این استودیو قادر به ساخت انواع انسان ، حیوانات ، وسایل ، وسایل نقلیه ، لوازم جانبی ، محیط و … هستید که در مدل سازی محدودیتی ندارید . نسخه‌ی ۴ این برنامه همراه با چندین افزودنی های آن منتشر شده است که به جرات می توان گفت برای کسانی که تازه به این صنعت عظیم وارد شده اند بهترین گزینه برای شروع و ساخت طرح های ساده است .
نرم افزار ساخت انیمیشن DAZ Studio Pro Edition قابلیت ایجاد کاراکتر یا مدل برای بازی های رایانه ای و به صورت ۳D به آسانی یا این برنامه قابل دسترس است . پشتیبانی از وارد کردن انواع تصاویر با فرمت های TIFF ، PNG ، JPEG و … نیز با این برنامه امکان پذیر می باشد . داشتن محیطی تاریک و جذاب باعث شده است تا کار طراحی بسیار بهتر شود . با پلاگین Photoshop 3D Bridge به راحتی می توانید مدل های ساخته شده خود با فتوشاپ را با این نرم افزار اجرا کنید . این شرکت موفق شده است تاکنون بیش از ۳،۰۰۰ نسخه از این محصول خود را به فروش برساند . برای کار کردن سریع با این نرم افزار نیاز به سخت افزاری قوی دارید که در ادامه ی مطلب قایل مشاهده است . به طور کلی این برنامه هر آنچه را که برای طراحی اجرام و انیمشن های سه بعدی لازم دارید در اختیار شما قرار می دهد که استفاده برای همه (مبتدی و حرفه‌ای) از سایر نکات مثبت این استودیو است .

Description

How you get started with DAZ Studio depends on what you want to accomplish. If you are a graphic designer or a user of another 3D platform like Maya or Poser, and you need custom 3D art, then you need to explore our digital warehouse of 3D characters, accessories, and environments. DAZ Studio lets you use anything from our huge catalog to create impressive, custom digital graphics at a fraction of the cost, time and hassle. See what other professionals are doing with DAZ Studio.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری