ZOC Terminal 7.15.6

ZOC Terminal 7.15.6

  • کاربرد : نرم افزار شبیه ساز کلاینت Telnet و SSH برای ویندوز
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : EmTec
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری بسیار حرفه ای برای کلاینت ها می باشد که برای اتصال به صورت راه دور (ریموت) از طریق SSH و یا Tunneling به یونیکس و لینوکس مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار در اصل شبیه ساز کلاینت Telnet و SSH می باشد که برای ویندوز توسعه داده شده است. به کمک این نرم افزار قادر می باشید از راه دور از روش های Telnet و SSH به سرورهای لینوکس دسترسی پیدا نمائید. ویژگی های های کلیدی نرم افزار ZOC Terminal: – شبیه سازی ترمینال – پشتیبانی نمودن از پروتکل های SSH و telnet – واسط کاربری بسیار آسان – توایع انتقال فایل از پیش ساخته شده – پشتیبانی نمودن از IPv4 و IPv6 – پشتیبانی نمودن از رنگ ANSI و کد PC scan – اتصال و ورود خودکار – بافرهای بزرگ و قابل توجه scroll back –ویرایشگر Policy – حالت اتصال مستقیم سریع – کدهای کلید و رزولوشن صفحه نمایش قابل تعریف توسط کاربران – توابع answer back – و غیره

Description

ZOC is a professional ssh client and terminal emulator. With its impressive list of emulations and features, it is a reliable and elegant tool that connects you to hosts and mainframes via secure shell, telnet, serial cable and other methods of communication.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری