Autodesk Alias Products 2018.3 Update

Autodesk Alias Products 2018.3 Update

  • کاربرد : نرم افزار طراحی صنعتی
  • نسخه :Version 2018.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Autodesk
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری فوق العاده برای به صورت مدل در آوردن سریع و آسان یک طرح یا ایده در زمینه طراحی صنعتی، طراحی مهندسی، متحرک سازی و انیمیشن و در واقع رسم طرح های گرافیکی سه بعدی با کیفیت بسیار بالا استفاده می شود. این نرم افزار کاربرد فراوانی در صنایع برتر جهان از جمله صنعت اتومبیل سازی دارد که از امکانات آن می توان به ابزارهای کامل طراحی اولیه (Sketching) و تصویر سازی و ویرایش تصویر (Illustration)، نمایش بهتر و پیشرفته تر اجزاء و قطعات و قسمت های مختلف یک محصول، نمایش تصویری پیشرفته و بهبود یافته سه بعدی تصویر ثابت و متحرک از طراحی مفهومی صنعتی یک محصول، کامل نمودن طرح اولیه، افزودن امکانات توضیح و نمایش تصویری، ابزارهای طراحی یک محصول تولیدی بر اساس نظرات، توقعات و علاقه مندی های مشتری و کشش و تقاضای بازار مصرف، بدست آوردن مدل و تولید فیزیکی آن به روش مهندسی معکوس و ... اشاره نمود .

Description

Create compelling designs with tools tailored for industrial design, automotive design, and technical surfacing. Get the advanced capabilities you need, from initial concept sketch to development of production-ready Class-A surfaces .developed and improved three-dimensional graphical representation of still and motion picture industry from conceptual design of a product, complete the sketch, adding the features described and video display devices, the design of a product based on the comments, expectation, and favorites customer traction and market demand, obtain and produce physical models using reverse engineering etc.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری