اتودسک سیمولیشن / Autodesk Simulation CFD 2018.0.1 Update2

Autodesk Simulation CFD 2018.0.1 Update2
اتودسک سیمولیشن

  • کاربرد : نرم افزار نرم افزار شبیه سازی و تجزیه تحلیل دینامیک سیالات محاسباتی
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Autodesk
  • سال تولید : 2017

توضیحات

دینامیک سیالات محاسباتی یا سی‌اِف‌دی Computational fluid dynamics (CFD) یکی از بزرگ‌ترین زمینه هایی‌ ست که مکانیک قدیم را به علوم رایانه و توانمندی‌ های نوین محاسباتی آن وصل می ‌کند. اکنون روش دینامیک سیالات محاسباتی جای خود را در میان روش‌ های آزمایشگاهی و تحلیلی برای تحلیل مسائل سیالات و انتقال حرارت باز کرده‌است و استفاده از این روش ‌ها برای انجام تحلیل‌ های مهندسی امری عادی شده‌است.
دینامیک سیالات محاسباتی بصورت گسترده در زمینه ‌های مختلف صنعتی مرتبط با سیالات، انتقال حرارت و انتقال مواد به کمک سیال بکار گرفته می‌شود. از جمله این موارد می‌ توان به صنایع خودروسازی، صنایع هوافضا، توربوماشین‌ها، صنایع هسته‌ای، صنایع نظامی، صنایع نفت و گاز و انرژی و بسیاری موارد گسترده صنعتی دیگر اشاره نمود که دانش دینامیک سیالات محاسباتی به عنوان گره گشای مسائل صنعتی مرتبط تبدیل شده است.

Autodesk CFD (Autodesk CFD که قبلا با عنوان Simulation CFD شناخته می شد) یک نرم افزار شبیه سازی دینامیک محاسباتی سیالات یا سی اف دی است که ابزارهای شبیه سازی حرارتی موردنیاز مهندسین در این زمینه را در یک محیط کاری منعطف فراهم نموده است تا به آن ها در ساخت محولات بینظیر و پیشرفته کمک کند. کاربرد اصلی این نرم افزار ایجاد محیطی برای طراحی و مطالعه ی CFD ها به وسیله ی برنامه ای است که می تواند در پیش بینی عملکرد محصول، بهینه سازی طرح ها و همچنین تعیین صحت رفتار محصول در مراحل قبل از تولید به مهندسین کمک کند و این گونه هزینه های مربوط به اشتباهات و آزمون و خطاهای هنگام ساخت را بمیزان چشمگیری کاهش می دهد.

قابیت های کلیدی نرم افزار Autodesk CFD:
- تجزیه و تحلیل جریان سیال داخلی و خارجی و عملکرد حرارتی
- شبیه‌ سازی جریان انتقال حرارت محصول
- استفاده از CFD و ابزار مدل سازی حرارتی برای کاربردهای معماری و MEP
کنترل جریان صنعتی، بهینه سازی طرح در هنگامی که نیاز به بهبود افت فشار و یا توزیع جریان مشاهده می شود
- شبیه‌سازی کاملا انعطاف‌پذیر با توجه به نیاز کاربر
- مرور و بررسی مدل ها در مقیاس های بزرگ
- خودکارشدن هوشمند فناوری meshing
- ابزارهای کاربردی در زمینه معماری و MEP
- و ...

Description

Autodesk Inc., a world leader in 3D design software for entertainment, natural resources, manufacturing, engineering, construction, and civil infrastructure, has released an update to Simulation CFD 2018. This software provides computational fluid dynamics and thermal simulation tools to help you make great products.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری