Positive Grid BIAS FX v1.5.8

Positive Grid BIAS FX v1.5.8

  • کاربرد : نرم افزار افکت های قدرتمند دیجیتالی گیتار
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Positive Grid
  • سال تولید : 2017

توضیحات

در چندین سال گذشته ، تعداد بالای افکت های قدرتمند دیجیتالی گیتار و حتی اپلیکیشن های موبایلی که برای گیتار ها ستحته شده اند ، مسیرهای جدیدی را برای نوازندگی و ضبط این ساز ها ایجاد کرده و خیلی از راه های قدیمی را تغییر داده اند . اما سوال اینجاست که کدام یک از این ابزار های جدید ، بالاترین حد کیفیت صدا را در اختیار ما قرار میدهد ؟
BIAS FX ، پاسخ بسیار مناسبی به این سوال است . این پلاگین قدرتمند ، حاصل سال های زیادی تحقیق در زمینه ی الگوریتم های پردازش روی صدا است که نتیجتا ، صدای بسیار رضایت بخش و شبیه سازی بسیار دقیقی از پدال های آنالوگ و رک های استودیویی را با با خود به ارمغان آورده است .
این پلاگین با موتور قدرتمند DSP (Digital Signal Processing) و ظاهر گرافیکی زیبای خود امکان تمرین ، اجرا و ضبط همراه با بهترین و با کیفیت ترین صداهای گیتار الکتریک را به شما هدیه میکند .
شرکت Positive Grid با ارائه ی این وی اس تی در کنار BIAS Pedal و BIAS Amp تمام ابزار های لازم جهت داشتن صدای مورد علاقه ی یک گیتاریست را در اختیار کاربران خود قرار داده است .
بسیاری از مشکلات این وی اس تی در نسخه های قبلی ، مانند لود نشدن در پروتولز و بسیاری از باگ های دیگر ، در این نسخه بر طرف شده است .

Description

Over the last several years, a range of high processing powered digital guitar effects and mobile guitar apps have changed the way millions of guitarists play and record. The question is how we can create new tools to maximize the sound quality with today's technology.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری