پازیتیو گرید بیس پدال / Positive Grid BIAS Pedal v2.3.0

Positive Grid BIAS Pedal v2.3.0
پازیتیو گرید بیس پدال

  • کاربرد : وی اس تی پلاگین
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Positive Grid
  • سال تولید : 2017

توضیحات

بیش از نیم قرن ، دیستورشن به عنوان صدای موسیقی راک اند رول شناخته شده است . این دیستورشن ها در سال های اخیر از حالت سخت افزاری به حالت نرم افزاری شبیه سازی شدند . BIAS Pedal راهی جدید برای ضبط و اجرای دیستورشن ها (ِDistortion) و اوردرایو ها (Overdrive) در اختیار نوازندگان قرار داده است .

BIAS Pedal هم ، روش و منطقی مانند BIAS Amp در طراحی خود به همراه دارد . به این منظور که این اجازه را به شما می دهد تا حتی مدار و ترانزیستور های مورد علاقه خود را برای ساخت یونیت دلخواه انتخاب کنید و از این طریق می توایند صدای کاملا مشابه به پدال های سخت افزاری را داشته باشید .

این پلاگین از یک تکنولوژی حرفه ای به نام Tone Match استفاده می کند که میتواند صدای پدال شما را با پدال لامپی مورد نظرتان مقایسه و آنالیز کند و آن ها را به هم نزدیک نماید . همچین این پلاگین ، شبیه سازی بسیار قدرتمندی از مدار های معروف دیستورشن دنیا را با خود برای شما به ارمغان آورده است .

Description

BIAS Desktop is the world's most accurate, thorough and versatile guitar-amp modeler and designer. Its advanced amp-modeling engine captures the warmth and feel of real tube amps in every aspect, component by component. BIAS is fully customizable, easily create amp models by swapping out the tubes, preamp, transformer, tone stacks, cab and mic to create your own custom amps and unique signature sound.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری