Gstarsoft GstarCAD 2018 Build 170930 x64

Gstarsoft GstarCAD 2018 Build 170930 x64

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : نرم افزاری برای خواندن و نوشتن فرمت فایل DWG
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Gstarsoft
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یک پلتفرم نرم افزار CAD (طراحی به کمک رایانه) با استفاده از کتابخانه DWG طراحی باز, برای خواندن و نوشتن فرمت فایل DWG می باشد که توسط بسته اتوکد ساخته شده است. GstarCAD یک جایگزین قادر به دیگر بسته های به خوبی شناخته شده CAD در بازار می باشد و گسترش سازگاری با فایل های DWG فراهم می کند, همچنین یک رابط بسیار شبیه به اتوکد است. این نرم افزار در سه نسخه استاندارد, علمی و حرفه ای و در زبان های انگلیسی, اسپانیایی, فرانسوی, کره ای, چینی و… موجود است. این نرم افزار نسخه ای برای دستگاه تلفن همراه با نام GstarCAD MC منتشر کرد که برروی iOS و اندروید اجرا می شود.

ویژگی و امکانات GstarCAD :
طراحی دو بعدی و رابط کاربری کلاسیک را می توان در یک لحظه تعویض کرد. رابط طراحی دو بعدی توسط نوار ریبون با تب و پنل پشتیبانی می شود. نمایش بیشترین دستورات استفاده شده به عنوان ریز عکس برای انتخاب آسان. رابط کاربری کلاسیک توسط نوار ابزار پشتیبانی می شود.
شما می توانید دستور, نام مستعار و متغیر های سیستم را با استفاده از صفحه کلید وارد کنید. شما همچنین می توانید با فشردن enter یا Space bar بدون وارد کردن دستور, دستورات قبلی را تکرار کنید.
ورودی پویا یک رابط فرمان در نزدیکی مکان نما به شما برای حفظ تمرکز در منطقه پیش نویس کمک می کند. صرفه جویی در زمان تایپ کردن و پیدا کردن دستور کوتاه
حداکثر فضای طراحی صفحه نمایش روشن با فشار دادن کلید های Ctrl+0 یا با کلیک کردن روی آیکون آن در نوار وضعیت

Description

GstarCAD is a CAD (Computer Aided Design or Computer Aided Drafting) software platform, using the Open Design Alliance DWG libraries to read and write the DWG file format made popular by the AutoCAD CAD package. GstarCAD is a capable alternative to other well-known CAD packages on the market, and provides OpenDWG file compatibility, as well as an interface which is very similar to that of AutoCAD.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری